Erik1234 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Sertiøst, The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth er det gøyeste spillet. Grafikkmessig er det også ULTRABRA, jeg har selv dårlig PC og må gjøre det på Low, men jeg har spilt det hos en venn. Han har kraftmaskin og spillet og grafikken går som glidemiddel der
-Teddy- Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Finnes de en demo av BFME et eller annet sted? Syns det virkr "litt" intelesting ^^ Liker også simulatorer, eller fly og tanks spill. Noen forslag? Har tittet litt på Lock On.
Elensar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) *sletta* Endret 12. desember 2004 av Zernick
Heatsink Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) av det jeg har sett av bfme er ikke grafikken like god som i Dawn of War. http://www.dawnofwargame.com/homepage.php, her ligger det både demo og videoer av dawn of war, prøv de Endret 12. desember 2004 av TrulZern
-Teddy- Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Tror jeg kjøper The Sims 2 til jul og titter på BFME og de andre war greiene utpå nyåret.
Artistic.Hipster Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Finnes de en demo av BFME et eller annet sted?Syns det virkr "litt" intelesting ^^ Liker også simulatorer, eller fly og tanks spill. Noen forslag? Har tittet litt på Lock On. Finnes ingen demo, men masse in-game videoer som du kan se her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå