Gå til innhold

Eyes of Elune - Et skandinavisk PvE-guild

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke helt hvor mange vi er, men ligger i hvertfall over 25 folk atm... Level 39 passer fint inn det, siden det er mange som ligger +-level 40.

Det er ikke jeg som bestemmer hvem som skal bli nye guildmembers, det er det CobraM som gjør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn. Vi er 34 folk atm. Hvis du vil bli med, så send meg en mail. Ellers kan jeg nok ta det over PM også. Håper vi snakkes in-game.

Men Priest prefered. ;)

• 1 år senere...
Skrevet

En stygg bump her nå. Jeg bare lurer på om det fortsatt er folk igjen på dette forumet som spiller WoW og har vært i Eyes of Elune på Silvermoon. Hadde vært artig å snakket med gamle venner igjen. =)

Hilsen gamle Meld, hehe...

Skrevet
Hehe, hvordan går det med kameraten(percha) din som vi spilte med på Vek'nilash?

8254431[/snapback]

Det går bare bra med Percha, for tiden er han MT (Warrior) i en guild som cruiser gjennom Magtheridon's Lair.

Skrevet

Heipådu =)

Shilin her.

Er nå 70 UD Priest på Kazzak, holy.

Accounten min ble hacka i går, så venter på at blizzard skal "investigate", flott opplegg.

Skrevet
Hvilken server er det EoE spiller på da?

Prøvde å se på hjemmesiden, men fikk bare en helt hvit, blank side :(

8264533[/snapback]

Tror ikke guilden er oppegående fortsatt, Meldarion vil bare høre om det fortsatt er noen "gamle folk" rundt på forumet og hvordan disse har det :).

Skrevet

Hei Meld

Jeg var i guilden din for lenge siden .

Spiller fortsatt med grendel jeg på Kultiras kom inom noen gang.

Jonnyrocker er min char name der.

Mvh J

Skrevet

Maeannah her, slutta før 60 og rolla warrior (Denelin), og stakk etter hvert fra EoE, men hadde jo gode tider på den tida.

For de som lurer; EoE spilte på Silvermoon, og merga etter hvert med andre guilder for å danne Shade (det var den dagen jeg slutta), som var en raid-fokusert guild (som snagga Europas første Thunderfury, om jeg ikke husker helt feil).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...