entonic Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) jeg holder på å lager et map men med engang jeg spawner henger jeg fast og jeg mister liv. er det noen som har et tips eller to?? bane.dem Endret 8. desember 2004 av Entonic
Berelath Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Har du lagt til varme? Slått på sola eller noe sånt
entonic Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 nei har ikke noe lys men det som også er et problem er at jeg henger fast.
mESA Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 varme? Skjer det ikke pga det er kaldt? Slik som snøbrett da man detter ned i isvannet feks.
entonic Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 (endret) skal sjekke. EDIT: laster opp brettet slik at dere kan se selv. aim_nm_m3.bsp Endret 8. desember 2004 av Entonic
danilovic Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Er vel at du er under vann og vil puste og sånn?
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Du har tydligvis satt ut en "trigger_hurt" på en eller annen måte..
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det må være det.. Sjekk om du har noe "Trigger_hurt" på entity report..
entonic Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 (endret) se i første post. Endret 8. desember 2004 av Entonic
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 I Half-Life kjem iallefall det symbolet når det er kaldt.
entonic Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 hvis du ser på demoen så forsvant det ikonet når jeg satte på et lys men jeg henger fortsatt fast og mister liv.
zebe Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 jeg holder på å lager et map men med engang jeg spawner henger jeg fast og jeg mister liv.er det noen som har et tips eller to?? Grunnen til at du sitter fast er vel at spawnplassene er satt litt feil, slik at dem har kontakt med bakken.
terrorsauraistlin Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 det kommer sånn "issymbol alltid når du er under vann............... prøv å se om du har noe vanntextures eller lignende..jeg hadde det samme problemet og fjerna alle base textures........... så la jeg på igjen litt forskjellige textures og da gikk det fint......det eneste med min greie nåer jo at den aldri finner mappet mitt på serveren (selv om jeg har lagra det RIKTIG) lol.... men det er jo fordi man har lyst til å puste i og med at når man kommer opp av vann så skru jo mp?healpoints "10" seg på for at du skaø få tilbake HPen din........
entonic Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 ok folkens da ser det ut som den n00ben som jeg er har klart å plasert ut vann. vet ikke hvordan og hammer sier i entity report at det kun er func_wall, func_ladder, info_player_start og light_ enviroment som er lagt ut men jeg hører lyden man lager når man er under vann så noe må det være.
akristina92 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan jeg få se på rmf`en? Det er lov og si nei..
akristina92 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kikka på rmf`n du sendte meg.. Problemet er at du ikke har tatt "hollow" på sky boxen.. Høyreklikk på sky boxen ( boxen du har rundt mappet ), og så hollow..
entonic Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 fiksa det men det hjalp ikke!!! Har noen en ide eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå