bender Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Her er resultatet av min uendelig innsats for å optimalisere min ytelse i CS:S. Dette skjedde etter jeg prøvde dx8.1 og dx9 - for å se etter ytelsesforskjeller. Etter en noe problemfylt kveld endte CS:S opp dette som resultat. Endret 8. desember 2004 av bender Lenke til kommentar
bender Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Og ett til: Lenke til kommentar
friskies Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Lol! Du kan printe ut masse screenshots og henge de opp til utstilling. Moderene kunst Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fint at dere gidder å hjelpe ham da.. ON: Har du prøvd og instalert de nyeste driverne? Hva med chipsettdrivere? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fineste grafikken jeg har sett i cs Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ON: Har du prøvd og instalert de nyeste driverne? Hva med chipsettdrivere? Hvilken OS har du? Har du XP, så kan du jo prøve å kjøre systemgjenoppretting, og gjenopprette dataen til en dato FØR helvete brøt løs? Lenke til kommentar
bender Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Alt er i orden nå. Jeg har smurfa rundt på nettet og funnet masse bra info for å resette og tweake hl2/css. Måtte bare vise hva resultatet til css ble tilslutt. Jeg er noen hårtuster fattigere på hodet, men ikke noe varige mèn Feilen skjedde da jeg satte css og omegadriverene til å kjøre 32bits stenciled z buffer i dx7 mode Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fint at dere gidder å hjelpe ham da.. ON: Har du prøvd og instalert de nyeste driverne? Hva med chipsettdrivere? Jeg prøvde å hjelpe han. Men jeg tror en moderator slettet innlegget mitt, da jeg linket til en allerede eksisterende hjelpetråd på et annet forum Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 haha ser ut som fyren has gone 60's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå