riversen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Eneste grunn til at den er så "forsinka" er at tyskere og franskmenn ikke lærer skikkelig engelsk på skolen... Hvor har du så dette fra?
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Eneste grunn til at den er så "forsinka" er at tyskere og franskmenn ikke lærer skikkelig engelsk på skolen... Ja.. Det er igrunn litt surt at vi må vente på at dei skal få spillet oversatt.. Men så slepp vi då til gjengjeld fransk og tysk i main-chatten.. ? mener du at det blir auto ordbok program? eller splitta severe eller no? uansett hadde jeg klart et helt liv med tysk/fransk i main chatten bare jeg får spille Endret 8. desember 2004 av World Of Warcraft
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan være at eg er litt ute på viddene no.. Men skulle det ikkje komme britiske, tyske og franske servere? (men dei skulle alle saman vere lokalisert i frankrike?)
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Yess, i dag kjøpte jeg preorder kit så jeg kan være med på betaen når den åpner!! Men kan man være med på closed beta hvis jeg har preorder kit eller? Får satse på at betaen starter i romjula eller no sånt da..!!
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Du har skaffa plass i Open Beta men ikke closed
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Edit: World Of Warcraft var kjappare enn meg.. Endret 8. desember 2004 av zero_time
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ok, men er kjempefornøyd jeg. Håper bare Blizzard kan få igang FB snart.. Hadde vært flott hvis den var i ferien. Takk for svar forresten
WarpX Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Akk, på tide å flytte over dammen. Dette Europa-tullet gidder jeg virkelig ikke lengre Hva med å oversette til de andre språkene senere
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hva med å oversette til de andre språkene senere Siden det ikkje var noko problem for blizzard å sleppe spillet i USA før her, så burde det eigentleg ikkje vert eit så stort problem å komme i gang i dei andre europeiske landa, før det var ferdig oversatt.. Hadde vell bare endt opp med at franskmennene og tyskerene hadde kjøpt standard europeisk versjon, pga. at dei ikkje gadd å vente.. Men men.. no er det bare slik det er, og vi må smøre oss med tolmodigheit..
riversen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Synes dette hørtes fornuftig ut jeg. http://en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wo...6&p=1#post23956
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 en ting jeg ikke skjønner. hvorfor i huleste sendte de ut nye pass til closed beta testers 02/12/2004? de kunne jo heller satt ut en OB da kunne den jo vart mye lenger
zero_time Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Blizzard starter ikkje Open Beta testinga før dei er 100% sikre på at alt er klart. Og siden dei sender ut nye closed beta pass, så er dei ikkje klare for open beta (var iallefall ikkje det når dei sendte ut passene). Open Beta kjem når den kjem.. (forhåpentligvis ein eller anna gong i desember)..
Aasgaard Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 en ting jeg ikke skjønner.hvorfor i huleste sendte de ut nye pass til closed beta testers 02/12/2004? de kunne jo heller satt ut en OB da kunne den jo vart mye lenger For eksempel fordi Closed Beta foregår på 2 servere, og er veldig mye billigere i drift for Blizzard enn en Final Beta på en drøss av servere. Det er ikke noe mål for Blizzard å kjøre Final Beta så lenge som mulig, snarere det motsatte. Betatesting har foregått i lang tid, så Final Beta blir nok mest for å få testet hvordan brukemønsteret her i Europa er (stresstesting) for å sjekke belastning osv. litt før spillet slippes.
Testo Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 tipper FB varer maks 3 uker.. ville for den begynner neste uke.... men det er mest ønsketenkning
uberhunter Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Final beta max = 2 uker.. Tipper selv rundt 1 uke eller lignende, men hvem vet, Blizzard er ustabile når det gjelder beskjeder til folket..
Bad_Byte Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Final beta max = 2 uker.. Tipper selv rundt 1 uke eller lignende, men hvem vet, Blizzard er ustabile når det gjelder beskjeder til folket.. Jeg tipper max 5 dager, 2 dager før noen får lasta ned hele wow beta og installert, 1 dag med server problemer og viss vi er heldige 2 dager med gratis spilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå