Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flere med problemer hos NGT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min linje har gått endel opp og ned det siste døgnet.. Hver gang jeg mister inet så forsvinner det i et minutt, og når jeg kommer online igjen så har jeg en ny ip ut på nett... Ellers er alt bra..

Mitt routerpassord var med default et eller annet med "tshml55" Hvis noen andre har bedre husk her, så kan de rette på meg.. :)

Lenke til kommentar
jeg har også problemer med linja mi.

Når jeg går in på spillet counter-strike og søker etter internett server så mister jeg internett i 2 minuter.

Og at linja er varierende men jeg har bravo da ;(

Har akkurat det samme problemet...! Er fryktelig irriterende å få meldingen: "Connection interrupted" eller "...you are maybe behind a router.." i alle mulige internett spill som jeg har betalt masse penger for.

Lenke til kommentar
Har også store variasjoner i hastigeten.. Har Echo, og max hastighet jeg noen gang har hatt er 4700kbps, og nå går den jo ikke høyere enn 1500... uploaden derimot er det ingenting i veien med... irriterende!

Akkurat samme som her det.. Aldri noe problemer med upload, kun downoad det går utover, sinnsvakt irriterende... HAr ikke funnet noen løsning enda, og tydeligvis ikke NGT heller.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...