Gå til innhold

Tips til skjermkort


bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
funker GF5200 til HL2? tenkte å kjøpe et slikt kort til pcn min (har lite peng) og lurer på om det holder?

Det skulle vel gå. Både med HL2 og D3. Selvsagt på ganske lav oppløsning og kvalitet, men likevel... Vet ikke hvor mye slappere PCI-utgaven er enn AGP 4/8 X er, men.

Lenke til kommentar
funker GF5200 til HL2? tenkte å kjøpe et slikt kort til pcn min (har lite peng) og lurer på om det holder?

Det skulle vel gå. Både med HL2 og D3. Selvsagt på ganske lav oppløsning og kvalitet, men likevel... Vet ikke hvor mye slappere PCI-utgaven er enn AGP 4/8 X er, men.

Takk det var det jeg lurte på (skal ha AGP versjon forresten.)

Lenke til kommentar
Hei!

Kjøpte en dell dimension 2400 med et kjempe dårlig skjermkort.:(

Er det noen som har noen tips til bra skjemrkort (PCI)

du kjøpte den her :

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

 

?

 

Det er veldig dumt å kjøpe en pc hvor du ikke har AGP port.. (står jo til og med med rød skrift ) Du har jo ingen sjans uten AGP port etterhvert.. Joa du får kjøpt et PCI kort, men uansett er det meget dårlig hvis du skal se det i sammenheng med bedre AGP/PCI-E kort den dag i dag..

 

Leit for deg du.. :tease:

 

Skal du kjøpe en PC på dell der så må du gå for 8400, det er den som klart gir deg mest pc for penga.. (selvom det ikke er noe spesielt billig den heller, i forhold til hvis du skulle ha kjøpt og bygd selv)

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...