.:KaLLe:. Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg la merke til etter en 30min litt heavy spilling i Need 4 speed undergrund 2 med høy grafikk, at tempen på skjermkortet var vanvittig høy. Målte 108c (120c står grensa på) på kortet. Derfor lurer jeg på om vil tåler kortet dette over lengre tid? virker litt skummelt nemlig. Når pcen står å idler ligger skjermkortet på en 73c. Lurer derfor om jeg burde sende dette tilbake på retur retten min, (fikk skjermkortet på fredag nemlig) og få meg et ATI x800pro kort. takk for gode svar.
Andreasfe Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Det er ikke bra nei. Er vel 30 grader varmere enn det bør være Jeg ville ihvertfall ikke turt å bruke kortet et sekund mer med slik temperatur.
.:KaLLe:. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 her har du skjermkorte mitt i etter 3dje loop i 3dmark03 demoen i 1280*1024 i 4xFSAA har merkelig nok ingen artifacts..
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 HJELP! Og hvordan er ribba på skjermkortet å ta på når den er "107" grader?
.:KaLLe:. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 tok på den når den var rundt 80c , var rimelig hett, kunne ikke holde fingrene på den lenge . Har spilt NFSU2 nå i en liten stund nå, lå på 95c uten chassiet på under spillingen. kan legge pcen over på siden og ta frem litt sølv papir og steike egg, slik som de gjorde på amd cpu for lenge siden..
.:KaLLe:. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 tar og sender kortet i retur på min angrerett jeg.. ble litt for svett med et skjermkort på rundt 100c inni boksen min. back to geforce 4 mx PCI til jeg får nytt da..
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Sikker på at det ikke bare var en feilmåling da?
Thomas J.L Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Sikker på at det ikke bare var en feilmåling da? han hadde jo kjent på varmen *au*
Mushaboom Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Sikker på at det ikke bare var en feilmåling da? han hadde jo kjent på varmen *au* Ja, men kan du skille mellom så høye temperaturer? Det tror jeg ikke
Thomas J.L Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Sikker på at det ikke bare var en feilmåling da? han hadde jo kjent på varmen *au* Ja, men kan du skille mellom så høye temperaturer? Det tror jeg ikke neppe
.:KaLLe:. Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 2 av kompisene min har akurat det samme skjermkortet (kjøpt på ukes tilbud på mpx) alle de ligger på en 50-60c under spilling, nå skal jo det sies at de har chiftec kabinett, og kansje litt bedre luft flyt. men når jeg tester med og kjøre med skallet av og tempen stiger opp til en 95c. syntes det er rimeilg gale. Vifta på de kortet må ha vært for svake syntes jeg. nå skal de siset at jeg ikke har tatt på ribba helt der med vifta, men helt på enden der med minne, og den var skammelig varm. mye varmere en med mitt gamle 9800pro@xt og det var på en liten alu kjøler.. jaja nå e det i posten, for sent og snu nå. håper bare jeg får nytt kort før helgen... da skal jeg på LAN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå