Gå til innhold

World of Warcraft Sux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, regget du deg en bruker bare for å fortelle oss det? :!:

Av en eller annen merkelig grunn har bjorns_1 laget en ny bruker (samme IP-adresse, samme skrivemåte (orddeling, skrivefeil, kapitalisering midt i setninger, oppbryting av setningene), poster i samme forum).

Skjønner ikke helt poenget, men det bryter iallefall med reglene her på forumet. Begge kontoene blir permanent utestengt.

bjorns_1? det var vel ikke han som laget ny bruker. Han har jo iallefall hatt den en stund (83 innlegg). Men OlsenBanden derimot....

bjorns_1 laget brukeren. OlsenBanden er den nye brukeren.

Dette var da serdeles merkelig, siden bjorns_1 ikke har gjort noe annet enn å poste om at han liker WoW og gleder seg.

Man selger ikke skinnet før bjørnen er skutt, nei, dette var merkelig...

Jeg bare forklarte hva psilocybe mente. Synest selv dette er merkelig og helt rart at en person som gir World of Warcraft 0/10 faktisk tar seg tid til å spille Open beta og EU Closed beta.

Det er derfor jeg ikke tror det var ham, heller en kamerat eller noe som posta fra samme adresse.

Det virker jo veldig rart, hvorfor kunne han ikke bare brukt den vanlige accounten sin?

Jeg synes en eller anne moderator burde sende en mail og sjekke hvor landet ligger...

Det er derfor jeg ikke tror det var ham, heller en kamerat eller noe som posta fra samme adresse.

Ta en titt på måten "de" skriver på.

World of Warcraft er det største dritt spillet jeg har spillt. JEg var med i hele US Open beta, og er med i EU Closed beta nå. Og jeg må si jeg er ikke imponert, Til å være et online rollespill har Blizzard i hvertfall ikke lykkest!!!!!!  0 av 10 mulige poen fra meg!!!!

1. Orddeling. Tar vi en titt i bjorns_1 sine innlegg, finner vi ord som "hjemme side", "jule ferien", "monster makin" og "adsl abonemanget".

2. JEg. Tar vi en titt i bjorns_1 sine innlegg, finner vi lignende ord. Jeg ramser opp: "JEg", "varE" og "JEg".

3. Oppdeling av setninger. Ordene "og", "så" og "men" skal ikke starte en setning, noe bjorns_1 gjør i hytt og pine.

4. Stor bokstav etter komma. Her tar vi også ett eksempel fra bjorns_1s innlegg:"HeHe, Enig".

Har også spurt to andre moderatorer, og de kom frem til det samme.

Det virker jo veldig rart, hvorfor kunne han ikke bare brukt den vanlige accounten sin?

Tja, det er jo et godt spørsmål. Noen brukere syns det er skrekkelig festelig å komme med helt kreisi utsagn ("WoW suxx0rz!!11one", "AMD bæsjer på Intel!!one", "Kapitalisme eier!!oneone") for å påkalle andre brukeres vrede. Så blir det krangel og skittkasting, og det ender som oftest opp med snørr og tårer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...