Gå til innhold

Hva synes dere om HL2 Deathmatch etter å ha...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
btw: syns denne tråden er helt grei jeg, føler ikke at den er unødvendig i det hele tatt. At dere flamer og skriker syns jeg mye mindre om. Report knappen er der for en grunn bruk den å glem denne tråden for deres del.

Du forstår ikke, først skrev han en tråd om at HAN synes at HL2DM ruler og slikt.

Da syns jeg at det var unødvendig å starte en tråd om det, MEN nå har han skiftet emne og litt inne i tråden.

Nå er denne tråden mye bedre enn den var, så nå har jeg ikke noe i mot den. ;)

ON T:

Jeg synes at HL2DM er ganske kjekt, liker spesielt å skyte bord å tønner på andre :wee:

Mvh:

robB

Skrevet

Er jo nice men i begynnelsen var det litt hektisk pga alle mot alle. Men har nå spilt på noen større maps der man ble delt i to lag(som i cs), da ble det enda bedre. Pluss HL-2 guns, dette eier! :D

Skrevet

Som Hyrlen sier så er våpnene altfor ubalanserte. Er bare å finne Magnum så dreper du alt og alle. Hvis man skal gjøre det ekstra lett så står man ved Magnum stedet særlig i lockdown brettet og passer på at ingen andre får Magnum, og da blir det vanskelig for andre. Er camping, men er alltid noen som gjør det på brett. Er stortsett bare ett skudd og så er man dau, selv om man treffer benet. Som en kamerat av meg sa, det er AWP uten sikte.

Skrevet

Deathmatch er konge! Liker å slenge radiatorer i trynet på folk, det ser så jævlig genialt ut :D Dessuten på Lockdown brettet, hvis noen prøver seg med å campe på Magnum spawn plassen, bare kast en haug med granater inn til fyren, funker hver gang :) Og ja, det lagger litt for mye til at det blir en fin flyt i spillet.. Men artig alikevel! ;)

Skrevet

Magnum er kanskje feigt, men da er jo alle slags stoler/bord/dasser/ovner osv også feigt, de dreper uansett hvor du treffer de å....

Det som er feigest på overwatch er rakettkasteren... irriterende!

Skrevet
Magnum er kanskje feigt, men da er jo alle slags stoler/bord/dasser/ovner osv også feigt, de dreper uansett hvor du treffer de å....

Det som er feigest på overwatch er rakettkasteren... irriterende!

Jo men litt vanskeligere å treffe, magnum er jo ufatteli enkelt etter 2 år med cs...

RAkettkastern kunne med rette miste lasern...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...