Gå til innhold

Wow chars vs. D2 Chars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Assa..

Jeg har spilt en deeeel d2 og d2 lod. Men hvordan blir det med characters i WoW iforhold til d2. Jeg er så vant til at man kan maxe skills for å gjøre mye dmg. F.eks som sorceress i d2, booster man lavere skills for å få høyere dmg på primary skillen. Husker ikke hva det heter. men men.

Hvordan blir det med items? Vet det blir Set items og sånn. Men blir det liksom liste over uniqe items etc. slik som D2 har? Blir chars veldig itemavhengig sånn som i D2?

Sockets? Blir det socket mulighet for equip. i WoW?

Nå kommer jeg ikke på så mye mer.. hmm

Jo.. hvis man spiller på en pvp server. Vil man få exp for å knerte andre players da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det blir en bra liste ettervert ,vi har jo www.thottbot.com

sockets blir det ikke ,men diverse andre ting feks, shackels for å låse fast våpen i hånda slik at det er umulig og disarme,armor patcher som du kan sette på items for å reise defense, iron spike (en slags firkant formet piggette armor del) som man kan sette på skjoldet så dealer det damage til melee atackers når du blocker.

ingen exp for å knerte players men honor for å drepe nær level eller høyere jo høyere level du dreper jo mere honor, om du dreper low levels så får du dishonor, får du masse dishonor blir du hated slik at vakter i din egen factions by atacker deg on sight, du er også flagga for pvp for begge factions hvor en du er.

Skrevet

Selv om jeg ikke vil påberope meg ekspert-stempel har jeg spilt betaen og kan si følgende ganske sikkert:

Jeg har spilt en deeeel d2 og d2 lod. Men hvordan blir det med characters i WoW iforhold til d2. Jeg er så vant til at man kan maxe skills for å gjøre mye dmg. F.eks som sorceress i d2, booster man lavere skills for å få høyere dmg på primary skillen. Husker ikke hva det heter. men men.

Du trenger ikke på noen måte å booste elendige skills for at de du bruker skal bli bedre.

Hvordan blir det med items? Vet det blir Set items og sånn. Men blir det liksom liste over uniqe items etc. slik som D2 har? Blir chars veldig itemavhengig sånn som i D2?

Så vidt jeg har forstått er det enormt mange forskjellige sjeldne og magiske items, det er dessuten mange flere typer, skulderbeskyttelser og kapper, f. eks.

Man er minst like avhengig av items som i d2

Sockets? Blir det socket mulighet for equip. i WoW?

ikke så vidt jeg vet

Jo.. hvis man spiller på en pvp server. Vil man få exp for å knerte andre players da? 
Er ikke sikker, tror ikke det

korrekt meg hvis jeg tar feil.

Skrevet

når man skal sette poeng i talents på level 10 så ettervert må man ha feks 5 i tier 1 for å få tier 2 talents ,og 10 i tier 2 talents for å få sette noe i tier 3 talents

Skrevet
når man skal sette poeng i talents på level 10 så ettervert må man ha feks 5 i tier 1 for å få tier 2 talents ,og 10 i tier 2 talents for å få sette noe i tier 3 talents

Skjønte jeg mye av :blush:

Skrevet

du kjøper skillsa dine, du trenger ikke å velge og velge bort. Eneste stedet du gjør dette er på talents.

Det er ikke sockets, men det er en tradeskill som heter enchant, den kan jo sammenlignes litt. Du gir bonuser til items.

Når det gjelder items, så er jeg gnaske sikker på at du ikke trenger items i den grad du trenger dem i diablo. Når du har blitt lvl 60 har du hele veien greid å skaffe deg items så du gjør det i minste fall ok. (i diablo kunne du jo ikke greie deg i hell uten bra items)

som sagt, man får ikke exp av å knerte andre spillere

Skrevet
ingen exp for å knerte players men honor  for å drepe nær level eller høyere jo høyere level du dreper jo mere honor,  om du dreper low levels så får du dishonor, får du masse dishonor blir du hated slik at vakter i din egen factions by atacker deg on sight, du er også flagga for pvp for begge factions hvor en du er.

Correct me if I'm wrong, men tror det med "dishonor" for å drepe low levels ble tatt bort... bare gudene og Blizzard vet hvorfor.

Skrevet
Gamedevsene i World of Warcraft har selv sagt at items er ekstremt vitalt i spillet. En bra karakter vil ikke være bra uten bra våpen.

Selfølgelig, det er jo faktisk våpenet som gir skade - ikkje karakteren sin styrke. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...