Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til valg av ryggsekk til laptop


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Ryggsekken må romme en:

 

Dell Inspiron 8600c 15,4"

 

Egenskaper:

- GOD beskyttelse for laptop'en. Dette er prioritet 1 da garanti ikke dekker skade under transport.

- Ikke noe fancy pancy design ala crumplestore.

- God å bære, plass til skolebøker (uten at de klemmer ihjel laptop'en)

 

Har sterkt vurdert Umates Backpack XL, men er usikker på om den er stor nok. Den rommer visstnok Dell 8000-serien, men specs (cm) oppgitt er mindre enn for min 8600c. (skal ringe og høre, men trenger uansett tips om evt. andre kandidater)

 

Ellers hadde det vært genialt med en ryggsekk med designet til Bergans XO35 og beskyttelsen til Umates Backpack.

 

Gode tips mottas med takk! :w00t:

 

EDIT: Har nå kontaktet Umates og de kan fortelle at Dell Inspiron 8600c IKKE passer i en Umates Backpack XL.

Endret av SILVERDOM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte nettopp denne på Komplett, kostet 395,-

Har ikke fått den enda, så jeg kan ikke uttale meg om komfort eller romslighet, men den ser stor og fin ut på bildet, og til 395, skal det mye gnagsår til før jeg klager.

 

men det kan jo tenkes at den blir litt i trangeste laget siden du har 15.4"

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301521&view=default

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Hva med en Jansport Cyber Break II? Har sett mye skryt av Jansport Lapstation, og denne modellen (Cyber Break) er litt mindre og lettere, og mye billigere. Har bestilt en slik selv.

Jon

Hei.

 

Har nå vært hos Morris (som forhandler Jansport) og kikket på Cyber Break og Lapstation. Jeg hadde ikke de store forhåpninger til Lapstation, for den så skikkelig "ekkel" ut på bilder, men i virkeligheten er begge to meget fine å se på, så der ble jeg positivt overrasket.

 

Tingen er den at ingen av dem har skikkelig støtbeskyttelse, kun polstring mot ryggen og borrelås-dingser som holder den på plass (lapstation). Ikke engang polstring mot hovedrommet der det er plass til store bøker finnes. Det er litt skuffende i en sekk til 1200 kroner, men det er mulig jeg har for store krav?

Lenke til kommentar
Apple selger Brenthaven sin Professional backpack. Den passer til 15" PB, så det burde vel være en grei løsning. Koster 1500, men gir i alle fall beskyttelse så det holder.

Hei.

 

Brenthaven sin modell er tilpasset Apple Powerbook G4, og sannsynligvis vil ikke en Inspiron passe i "computer sleeve" da den er 1 cm tykkere og 3 cm dypere enn Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...