Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt "datajulepynt"?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Syns det er så u-julete på kontoret her, så skulle gjerne hatt en liten julepynt sak som kan kobles til usb porten (juletre med lys whatever). Hvor kan jeg få tak på no slikt? Det nermeste jeg kom var juletreèt på microplex, men det var vegguttak, og får ikke samme gadget imaget :\

 

-Nicolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Offtopic:

 

Denne tråden er utrolig! Her skriver trådstarter at han vil ha USB og at han vet om treet hos Microplex.

 

Så er det to andre som nevner juletreet hos Microplex, og en som foreslår et annet non-usb juletre hos Rimi.

 

Ontopic:

 

Jeg vet ikke om noen norsk butikk som selger usb-juletreet jeg fant hos thinkgeek.

 

Til jul ønsker jeg meg fred på jorden, snille barn og at alle leser tråder før de poster i dem. :)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å lage julepynt rundt pcen min.

 

Problemet mitt er å ta strøm fra PSUen. Jeg har en skjøteledning(for kabeler til haddisk) med uttak(det vil si to ledninger som stikker ut, en rød og en sort. Den var opprinnelig del av kjølesystemet på en P133) Hvor mange volt er det på den røde ledningen? Hvor mye belastning tåler denne? Er det risikabelt å koble til mange LEDs og motstander til de to ledningene?(den sorte er vel minus) Noen tips?

Lenke til kommentar

Det er antageligvis 12V hvis den henger ut ifra kontaktene til hdd. Jeg trur det eneste problemet er hvis det du kobler på trekker for mye watt slik at det går ut over andre komponenter, avhenger av hvor stor psu du har. det vil vel ikke gi noen varige skader. jeg har tidligere koblet på et 12V neonlys på denne måten, og nå har jeg små julelys koblet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...