DezTruckTor Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hei Hvilket program er det enklest å lage CS maps med? Jeg tenker på noe som ligner en slik editor som følger med battlefield.....
Newt32 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Les min guide i signaturen. Da lærer du deg å mappe lett.
DezTruckTor Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Skrevet 6. desember 2004 Les min guide i signaturen. Da lærer du deg å mappe lett. Men jeg vil lage brett til CS:source, ikke vanlig CS. Stiene stemme jo ikke.
Sigga Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Er det ikke et program som heter Valve Hammer?
DezTruckTor Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Er det ikke et program som heter Valve Hammer? Jo, det følger med Half Life 2. Men jeg trenger oppsette for å lage source-brett. Man må nemlig fylle inn fullt av stier for å kunne lage slike brett og teste dem.
Kulor Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg bruker et program som heter Worldcraft. Vet ikke om det funker i source, Men i 1.6 funker det fett Tror nokk det går i source hvis du konfigurerer det riktig.... Lykket til
Mr.MadCow Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hei! Jeg må bare si at Worldcraft og Valve Hammer Editor er 99% like! Det er enkle programmer, man setter seg raskt inn i. Anbefales! Mr. MadCow
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Skulle til å si det samme, kan noen forklare forskjellen?
Mr.MadCow Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Selve programmet, altså "designet" på en måte!? MadCow
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Valve hammer editor, het worldcraft før versjon 3,4.. nett det samme programmet.. btw. Hammer Editor er det ENSETE programmet til å lage cs/hl maps til..
Mr.MadCow Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Valve hammer editor, het worldcraft før versjon 3,4..nett det samme programmet.. btw. Hammer Editor er det ENSETE programmet til å lage cs/hl maps til.. Man kan også lage til Quake og ..?
akristina92 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Nei.. hammer har et annet type format til maps..
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Les min guide i signaturen. Da lærer du deg å mappe lett. Men jeg vil lage brett til CS:source, ikke vanlig CS. Stiene stemme jo ikke. psst, sjekk denne siden (ie only) http://www.cs-maps.org/index.php
DezTruckTor Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Kan ikke finne noe info om stiene....
Ueland Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hvis du installerer SDK pakken via Steam vil du få Hammer ferdig configurert for de spillende du har installert.
DezTruckTor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Men source er ikke lagt til i SDK listen. Der står det bare: Half Life 2 Half Life 2:Deathmatch
DezTruckTor Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 CS:S er jo en HL2 modifikasjon. Så det virker om jeg velger Half Life 2 i mod-menyen?
Ueland Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Slik som dette skal det se ut hos deg, mangler du noe, f.eks Coutner Strike Source, så installer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå