Gå til innhold

ATI Mobility Radeon 9600/9700 Series

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver å installerer omega driver nå. Har avinstallert absolutt alt som har med den original driveren å gjøre. Er det riktig? Eller skal jeg KUN avinstallere ATI Controll Panel?

Skrevet

Oki, jeg merket ikke noe til forbedringer når jeg la inn omeha driveren. Tvert imot den ble dårligere! :thumbdown:

Har ikke kjørt driver cleaner, kan det være årsaken. isåfall hvor kjører jeg det programmet?

Skrevet (endret)

Ok. Er helt grønn på dette med grafikk drivere :blush: Vet noen hvor jeg skal se etter driver cleaner?

Og en ting til:

Er det denne driveren jeg skal bruke?

"Omega 2.5.97" til min ATI mobility radeon 9700

Endret av raffegutten
Skrevet
Tror ikke de "vanlige" ati-driverne eller omega-versjonene virker på Mobility-serien:

http://www.ati.com/support/products/pc/laptops/index.html

Ser ut til at laptop-produsentene lager sine egne grafikkdrivere.

Det er helt riktig at vanlige ati drivere ikke virker på laptoper men omegadriver fungerer helt fint :) Det er en glimrende løsning fordi laptop produsentene ikke akkurat oppdaterer driverne sine daglig (heller en gang eller to i året virker det som).

Skrevet

OK. Har en Dell Latitude C640 med Radeon Mobility 7500, har ikke sett en oppdatering på to år. Noen vits å installere siste omega'ene på denne?

Skrevet

Jeg strever med denne omega driveren. Har ikke prøvd ut overclokings tool. Er det anbefalt? jeg har ellers satt alle underkategorien i "3D menyen" på "application preferrence"

Vet ikke hva det skyldes at grafikk kortet yter mindre en før.

Skrevet (endret)
Jeg strever med denne omega driveren. Har ikke prøvd ut overclokings tool. Er det anbefalt? jeg har ellers satt alle underkategorien i "3D menyen" på "application preferrence"

Vet ikke hva det skyldes at grafikk kortet yter mindre en før.

Har du gjort som de så lengre opp i tråden? Fjernet de gamle driverne skikkelig? Helst med drivercleaner ( http://www.drivercleaner.net/ ).

Endret av Carnifex
Skrevet

Hvorfor ikke bare laste ATI sine offesielle drivere da? De funker da utmekret for mange inkludert meg! :D

www.ati.com

Driver Cleener finner du sikker ved å google litt! :thumbup:

Skrevet (endret)
Da må man bruke mobility modder!

Jepp, og det er enklere å bare bruke omegadrivere syns jeg i allefall. Og jeg la ved linken til drivercleaner rett over deg Wooho.

Endret av Carnifex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...