Togo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg har hitman pa nesten alle vapen na, og da skal det vaere mulig a fa dual micro-smg og dual pistol. Hvordan far jeg til det?
mbskywalker Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 jeg fikk det automatisk når jeg nådde hitman. prøv og gå over en ny en vis han ikke tok den fram automatisk
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du kan bruke to samtidig av: - Colt 45 - Sawn Off Shotgun - Micro Uzi - Tec-9 Når du har nådd hitman-level for begynner CJ automatisk å bruke to av det valgte våpenet (hvis du har det selvsagt).
Musty Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 jeg har heller ikke opplevd dette.. micro smg og smg mener jeg.. og rifla da..
Conrad_ Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Rifle og "normal-smg" er tohåndsvåpen og da kan man følelig bare bruke en omgangen.
Luchy Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har hitman pa nesten alle vapen na, og da skal det vaere mulig a fa dual micro-smg og dual pistol. Hvordan far jeg til det? du kan få dual micro smg og dual pistol. få full skill. kan ikje få på silence. vet ikje md desert eagle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå