Golky Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hei! Jeg har knotet og stått i for å få formatert min ntfs harddisk i et par dager nå... Harddisk C: er grei nok for da bare bruker jeg xp cden, men når jeg skal formatere min andre harddisk så kan jeg ikke formatere den uten å legge inn windows på den oxo... noen som har noen forslag?
Musty Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hva med å gjøre det fra windowsen som du allerede har installert på c:? høyreklikk på disken og velg formatter.. dessuten kan du jo bruke xp cden og avbryte før den begynner selve installasjonen vel?
CannibalCorpse Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hei! Jeg har knotet og stått i for å få formatert min ntfs harddisk i et par dager nå... Harddisk C: er grei nok for da bare bruker jeg xp cden, men når jeg skal formatere min andre harddisk så kan jeg ikke formatere den uten å legge inn windows på den oxo... noen som har noen forslag? Om jeg forsto deg riktig har du to disker (fysiske eller logiske (partisjoner)) og du har XP installert på disk_1 og ønsker å formatere disk_2? Da bruker du enkelt Diskbehandling (Disk Management)!
Golky Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Ja jeg fikk det til nå lol... akkurat rett etter jeg postet for hjelp... jeg skrev format d: i kjør, funket fint det. Hadde prøvd de greiene dere forklarte før, men det var noe galt med windows så systemet krasjet hver gang jeg prøvde. Bortsett fra det å avbryte installasjonen av windows da... Tusen takk for hjelpen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå