Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ca 100 meter lan kabel.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, takk for alle inlegg.

Jeg har nå bestemt meg for å heller selge kablene. Dette fordi jeg ikke har bruk for dem (siden min nærmeste kamerat bor litt for langt unna) og fordi jeg la merke til at kablene var delt opp i 3 :cry: . Har dere noe forslag hva jeg kan selge kablene for (10 meter, med 2 kontakter). Tenkte jeg skulle selge dem på qxl.

Lenke til kommentar
patchekabler er vel ferdigkabler som brukes mellom for eksempel patcheskap og router.

 

installasjons kabel er kabel uten plugger som du drar ut i ønsket lengde og terminerer selv.

 

*gjetter litt her*

Dette er riktig...det er hvertfall en måte å si det på.

 

Vel, jeg kan si deg såpass at disse kablene er ikke verdt mye rart. Tror det kommer til å koste mer i frakt enn hva du kan få for dem. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lagt de til side og brukt dem ved et eventuellt lan.

 

Vet du om de er standard eller krysset da?

Lenke til kommentar
patchekabler er vel ferdigkabler som brukes mellom for eksempel patcheskap og router.

 

installasjons kabel er kabel uten plugger som du drar ut i ønsket lengde og terminerer selv.

 

*gjetter litt her*

Dette er riktig...det er hvertfall en måte å si det på.

 

Vel, jeg kan si deg såpass at disse kablene er ikke verdt mye rart. Tror det kommer til å koste mer i frakt enn hva du kan få for dem. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller lagt de til side og brukt dem ved et eventuellt lan.

 

Vet du om de er standard eller krysset da?

Se her:

 

Du får Patchetkabel UTP og Innstalasjonskabel UTP. Forskjellen er at Innstalasjonskabelen er stivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...