Gå til innhold

Klarer ikke spille GTA 3 på PC...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg får opp feilmeldingen som er nedenfor. Må jeg bare fikse noe eller trenger jeg å kjøpe meg noe rart? Kan jo ønske meg til jul...

Ønsk deg ny PC til jul du :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er som sagt mye enklere å bare kjøpe seg nye pc, hvis du da ikke har veldig lyst til å bytte ut all inn-maten. Du får Pc-er til 5000,- som er mye bedre enn den du har der.

http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

Denne dell pc-en til 7000,- funker feiende flott. (Dell-fiender. Ikke begynn å sleng drit om dell pc-er nå).

Spar deg opp penger til en slik PC. vet ikke hvor mye penger du får og slikt, men en sommer jobb burde holde. (er kansje litt lenge til sommeren da :roll: )

Endret av Orresnei
Skrevet
Den funker feiende flott!

Den gjør det ja? Så hvorfor kan du ikke spille GTA3 da?

Såååå feiende flott er den jo ikke.. Men den funker greit for meg.. Bortsett fra det med spill da...

Skrevet
Denne dell pc-en til 7000,- funker feiende flott. (Dell-fiender. Ikke begynn å sleng drit om dell pc-er nå).

:wee:

den pcen er 7000kr før man konfigurerer, bla skjermkort da.

Skrevet
bla bla bla dell bla bla

Jeg lurer ikke på hvilke maskin jeg skal ha (om jeg skal ha ny). Lurer på om det går ann å oppgradere denne, og hvor mye det koster!

Skrevet
Jo han trenger det. Voodoo 3 er grafikkort som kom MANGE år før AGP-standarden med Geforce-kortene.

Komm ikke både RAge Fury og TNT2 før geforce? Begge hadde nå AGP. Jada, litt off topic men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...