:---{D Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Har nettopp fått meg GTA 3 på PC, men jeg tror jeg har for dårlig PC for å spille det... Jeg får opp feilmeldingen som er nedenfor. Må jeg bare fikse noe eller trenger jeg å kjøpe meg noe rart? Kan jo ønske meg til jul... Endret 5. desember 2004 av Tomat-Ulf
Neoen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Søk etter feilmeldingen på www.deja.com Kan hende du finner løsningen der.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hadde vært lettere om du hadde ramset opp noen PC-specs ja...
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Hadde vært lettere om du hadde ramset opp noen PC-specs ja... Hvor står det? Aner ikke selv.....
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Last ned Everest, og finn ut hvilket skjermkort du har, hvilken CPU, hvor mye minne osv. På grunn av den feilmeldingen du fikk, er det vel mest sannsynlig at skjermkortet ditt er for dårlig. Men ta å finn ut hvilket kort du har, så blir det mye enklere. Men det er vel ikke å vente at du kan sånt når du er snart 99 år gammel heller. Endret 7. desember 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB
M@R7!N Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg tipper på at han rett og slett har mindre enn 12MB vram Gammel pc? Prøvde spillet på en 1.1ghz, 128mb og GeForce 2 32MB når det kom, og den SLEIT!
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Prøvde spillet på en 1.1ghz, 128mb og GeForce 2 32MB når det kom, og den SLEIT! En kompis av meg har nå en P3 på under 1Ghz, 128Mb SD-ram og GF2MX 32MB, og det fungerte "fint" til han. Lagget av og til på minste oppløsning osv.
:---{D Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Last ned Everest, og finn ut hvilket skjermkort du har, hvilken CPU, hvor mye minne osv. På grunn av den feilmeldingen du fikk, er det vel mest sannsynlig at skjermkortet ditt er for dårlig. Men ta å finn ut hvilket kort du har, så blir det mye enklere. Men det er vel ikke å vente at du kan sånt når du er snart 99 år gammel heller. Takk! Er egentlig 15 år da. Gidder ikke fixe på det....
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror nok desverre at skjermkortet ditt er for dårlig til at du kan kjøre GTA 3 ja. Voodoo 3 kortet begynner vel å dra litt på årene nå.
Wooho Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Jeg kan konstantere at i sin tid da GTA 3 kom ut til PC for ca 3 år siden så klarte faktisk gamle maskinen min som var en: 500MHZ Celleron 256MB RAM(64 som fulgte med PC`en men oppgraderte) GeForce 2 MX (PCI tilkobling) Spillet fungerte fint det i 640x480 oppøsning da! Jeg ser at du har Windows 98 SE Skaff deg Windows XP og jeg lover deg at du ikke trenger å bytte verken skjermkort eller CPU for å spille GTA 3! Endret 8. desember 2004 av Wooho
Bytex Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jo han trenger det. Voodoo 3 er grafikkort som kom MANGE år før AGP-standarden med Geforce-kortene. Det er teknologi fra midten av 90-tallet, og de bruker ett eget sett med driver som heter Glide, ikke opengl eller direct3d. Du har nok for gammel PC..når man ser på hvor gammelt skjermkortet er (7-8 år?) er nok resten av hardwaren også rimelig utdatert for dagens spill. Mao må du kjøpe nytt hovedkort, grafikkort, CPU, minne. Blir nok noen tusen det.
:---{D Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Så hva blir skal stå på ønskelisten min i år? Trenger ikke noe sånn sinnsykt, men noe som holder en stund forover..
TDK Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Jeg vil andbefale deg og kjøpe en helt ny pc. Den pc'en der er mildt sagt frakjørt med god margin...
:---{D Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Det gidder jeg ikke..... Den funker feiende flott! Hvis det blir for mye greier jeg må stappe inn, så gidder jeg det ikke....
Staalkontroll Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ønsk det en ram brikke og et skjermkort...
rlz Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Den funker feiende flott! Den gjør det ja? Så hvorfor kan du ikke spille GTA3 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå