kns Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Jeg kommer ikke til å ha internett på en måneds tid, kan jeg spille HL2 likevel? Prøvde her om dagen, men det ville ikke starte..
Rafael Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Så lenge du har aktivert det via Steam, så skal det være mulig å kjøre Steam i offline-mode slik at du da kan spille HL2.
Bytex Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Det står i innlegget i coveret hvordan man spiller offline mode. Men jeg vet at mange har plagdes med dette, selv etter autorisering i Steam. Det er det mest tåpelige, brukerfiendtlige systemet jeg har sett noensinne. Eller kanskje nest etter skriv-inn-ord-nr-3-på-side-457-i-manualen-beskyttelse på gamle spill. Kompisen min fikk ikke lagt det inn på PC'n i stua og spilt det, simpelthen fordi den PC'n ikke er kobla til internett (og man må dra ørten meter kabel for å få det til)..Hvor idiotisk er det, at folk som KJØPER spillet ikke får lov å spille det av Valve, mens folk som laster ned piratkopi kan legge inn og spille hvor som helst siden den versjonen inneholder en "dummy" steam-klient. Valve dytter jo bare sine egne kunder nærmere piratene de selv prøver å unngå. Endret 5. desember 2004 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå