Gå til innhold

Exchange og VPN klient i linux


smh

Anbefalte innlegg

Eg har ikkje klart å finne ein bra exchange klient i linux. Mine ønsker er at ein skal kunne sjå andre sine kalendere, invitere andre slik som ein kan gjera i outlook (Ein kan og sjå om dei er opptatt osv. mens ein holder på å lage ein invitasjon). Elles så ønsker eg at mail og kontakter skal ligge på serveren, slik at ein kan bruke webmail og ha full tilgang til alt (Mange har kome med forslag å sette opp som vanlig pop3 i evolution).

 

Når det gjelder VPN klient så skal eg koble mot ein MS VPN server. Den bruker PPTP.

 

Noen som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VPN serveren bruker jo PPTP, og det er det vell ikkje bare MS som bruker.

 

Exchange serveren kan kanskje bli vanskelig, men det burde jo vera ein klient for det og. Eg kan dessverre ikkje bare bytte ut servere som virker heilt greit. Og exchange er jo faktisk ein glimrande løsning. Finnes det noko liknande Exchange for Linux?

Lenke til kommentar
Det er jo server, og ikke klient, såvidt jeg ser.

PPTP Client is a Linux, FreeBSD, NetBSD and OpenBSD client for the proprietary Microsoft Point-to-Point Tunneling Protocol, PPTP. Allows connection to a PPTP based Virtual Private Network (VPN) as used by employers and some cable and ADSL internet service providers.
Lenke til kommentar
Det er jo server, og ikke klient, såvidt jeg ser.
PPTP Client is a Linux, FreeBSD, NetBSD and OpenBSD client for the proprietary Microsoft Point-to-Point Tunneling Protocol, PPTP. Allows connection to a PPTP based Virtual Private Network (VPN) as used by employers and some cable and ADSL internet service providers.

Altså, jeg snakket om OpenExchange, ikke PPTP Client.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar.

 

Har funne pptpclient via google sjølv, men den er ikkje heilt stabil. Skal sjekke den meir etterkvart (24 timer i eit døgn er for lite ;) )

 

Skal sjekke opp OpenExchange, er denne gratis?

 

Får sjekke litt meir på evolution og, det er ei stund sidan eg har sjekka den ang. exchange. Det er vell eit tillegg som ikkje er gratis som gjer mulighet for å koble evolution mot exchange. Har lyst til å teste før eg evt. kjøper. Derfor har eg ikkje sett meir på denne. Fant ikkje gratis/demo versjon. :(

Lenke til kommentar
Takker for alle svar.

 

Har funne pptpclient via google sjølv, men den er ikkje heilt stabil. Skal sjekke den meir etterkvart (24 timer i eit døgn er for lite ;) )

 

Skal sjekke opp OpenExchange, er denne gratis?

 

Får sjekke litt meir på evolution og, det er ei stund sidan eg har sjekka den ang. exchange. Det er vell eit tillegg som ikkje er gratis som gjer mulighet for å koble evolution mot exchange. Har lyst til å teste før eg evt. kjøper. Derfor har eg ikkje sett meir på denne. Fant ikkje gratis/demo versjon. :(

Vel... Exchange pluginen er vel blitt gpl'et nå. Og evolution er generellt et *BRA* epostprogram. Threading, vfolders, spamasassin etc. Får ca 100-200 mail/dag (mest mailinglister), hadde aldri greid meg uten...

 

Kyrre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...