Hjelmn Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg holder på å laste ned fedora core3 fra denne ftp-serveren: ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distribution...a/3/x86_64/iso/ Men når jeg holder på å laste ned så blir nedlastingen plutselig stoppet? Jeg bruker opera og jeg lurer på om det kan være grunnen, eller er det noe med ftp-serveren? Noen som vet om noen web-sider hvor jeg kan laste ned fedora core3 64bit? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 ftp://ftp.uninett.no/pub/linux/Fedora/core/3/x86_64/iso/ , for eksempel. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som vet om noen web-sider hvor jeg kan laste ned fedora core3 64bit? Det finnes jo en hel haug med andre mirror's enn Sunet, du kan jo prøve en av dem. Min erfaring er at de nederlandske serverne er de beste. Ellers kan du laste ned fra LinuxISO. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 gi meg en adresse på de nederlandske serverne som du skryter så mye av da?! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Blazter: Har du hørt om mirror-lister før? Dessuten mener jeg å huske fra en annen tråd at du klagde over at du bare har linje til å laste ned i ca 30 kB/s. Da er både sunet og uninett HELT KURANTE - du makser garantert ut. Begynn å laste, du. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Her kan du kose deg Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Blazter: Har du hørt om mirror-lister før? Dessuten mener jeg å huske fra en annen tråd at du klagde over at du bare har linje til å laste ned i ca 30 kB/s. Da er både sunet og uninett HELT KURANTE - du makser garantert ut. Begynn å laste, du. Han sier jo at nedlastinger ble stoppet midt i, ikke at det går sakte...? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Å... vel, det har neppe noe med sunet å gjøre. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 vel vel, nå er jo dette ikke viktig lengre. fordi nå sitter jeg med alle 4cd'ene jeg trenger og det hele tok meg ca 16 timer i morgen blir det innkjøp av tom cd'er og installering av fc3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå