Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nordicmafia

Kjedeligere type spill skal man lete lenge etter..

Edit:

Begrunnelse

Gørrkjedelig klikkespill med kun tekst og bilder.

Endret av Disaffekted
Skrevet
Det var kanskje ikke det dårligste spillet jeg har spilt, men det mest oppskrytte spillet ever:

Final Fantasy VIII

Har holdt meg unna japanske "rollespill" etter dette. Fine film sekvenser, latterlig dårlig gameplay, teit historie.

Anbefaler alle å se anmeldelsen til Spoony... Han går gjennom hele spillet og viser hvor tragisk han synes det er. Pass på å begynne med del 1, som er nederst på side 3 her:

http://www.spoonyexperiment.com/category/final-fantasy-viii/

Han selger forøvrig diverse Final Fantasy VIII sucks t-shirts for dem som måtte være interessert.

Generelt en genial side:)

Dårligste spillet JEG har spilt? Det må bli Where is Waldo (NES). Grunn? Man husker kanskje Hvor er Willy bøkene? Store detaljerte tegninger, der man skulle finne Willy og diverse annet. Spillet er basert på det samme, men med NES'ens grafikkort ble dette den største katastrofen i spillhistorien. Forøvrig er spillet rundet etter ca 10 minutter (IKKE overdrivelse).

Skrevet (endret)

Jeg betalte dessverre gode penger for dette spillet:

LOTR:FOTR på MobyGames

Det er noe jeg angrer på den dag i dag. Solgte det på GameStop for noen uker siden, fikk hele 5 (fem) kroner for det, noe jeg ønsker var det jeg betalte for det i sin tid. Makan til møkkaspill.

Kjipe kontroller, kjipt slåssesystem, kjipt... kjipt alt, egentlig. Tåpelig vanskelighetsgrad (både på "godt" og vondt. Mest vondt). Man får aldri LOTR-følelsen av å løpe rundt som Aragorn på Weathertop og "skyte" piler på en Nazgul. (Skyte i hermetegn da buttonmashing ikke er ... skyting)

Vet ikke om jeg gadd fullføre det en gang, bryr meg forsåvidt ikke om det heller, siden jeg har kvitta meg med spillet.

Til eventuelle folk som ser det på GameStop Strindheim i Trondheim: Ikke tenk på det. Nei, legg det fra deg. Gå bort til et annet spill. Sånn ja. Flink bisk.

Endret av Leo_Khenir
Skrevet

Har vært borti noen skikkelig dårlige spill oppigjennom årene, men det skal sies til spillenes forsvar at jeg ikke har spilt igjennom dem, nettopp fordi de var så dårlige. Så kanskje det tok seg opp etterhvert? Ihvertfall.. Det dårligste:

Shadowgate 64 - et billigspill jeg plukka opp på gode gamle Ram & Rom. Foregår i 1. person men inneholder (så langt jeg gadd) hverken våpen eller fiender, alt går ut på å rusle rundt i en borg å lese bøker og finne nøkler. Merkelige greier, og forferdelig kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...