Gå til innhold

UPC & SVENSK TV 2???????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noe tillhenger av Telenor selv, men rett skal være rett, de kjøpte rettighetene til å vise fotball VM i Norge. At det blir sendt på SvenskTV1,2 osv på vanlig avidi kabel gjør ingenting og skal heller ikke bli stoppet.

 

Jeg har full forståelse for dette faktisk. Har man først kjøpt rettighetene til å vise noe er det vedkommende som skal vise det.

 

det holder ikke å si "ja men det vises jo på svensk TV". Det er alikevel en annet Norsk firma som IKKE har rettigheter som gir dette tilbudet til folk i Norge.

 

Er selv fotball interessert, og ser det som er på vanlig kabelTV.

 

Ikke det at jeg bryr meg så mye om hvem som har opphavsrett osv men det blir alikevel urimelig å fyre løs mot telenor i denne sammenhengen.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-04 09:29 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-04 09:35 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 09:28, H8U2DEATH skrev:

Det er alikevel en annet Norsk firma som IKKE har rettigheter som gir dette tilbudet til folk i Norge.

Ikke det at jeg bryr meg så mye om hvem som har opphavsrett osv men det blir alikevel urimelig å fyre løs mot telenor i denne sammenhengen.


 

UPC har jo rettigheter til å vise svensk tv, og hvis svensk tv har rettigheter til å vise vm har UPC indirekte rettighetene til å vise vm på svensk tv1 og 2. Telenor er bare kapitalistiske. Selskapet burde alltid vært statseid, det er nå min mening!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 10:21, blanc skrev:

Quote:


Den 2002-06-04 09:28, H8U2DEATH skrev:

Det er alikevel en annet Norsk firma som IKKE har rettigheter som gir dette tilbudet til folk i Norge.

Ikke det at jeg bryr meg så mye om hvem som har opphavsrett osv men det blir alikevel urimelig å fyre løs mot telenor i denne sammenhengen.


 

UPC har jo rettigheter til å vise svensk tv, og hvis svensk tv har rettigheter til å vise vm har UPC indirekte rettighetene til å vise vm på svensk tv1 og 2. Telenor er bare kapitalistiske. Selskapet burde alltid vært statseid, det er nå min mening!

 

At Telenor er kapitalistiske er vi alle enige om.

UPC har rettigheter til å vise Svensk TV ja, men

ikke fotball VM (i Norge). Jeg ser poenget ditt, men jeg kan også forstå Telenor. De har som sagt kjøpt rettighetene til fotball VM her i Norge ikke UPC.

uansett åssen du vrir & vrenger på det med at det er Svensk TV som sender det er det alikevel Telenor som eier retten til å vise det på Norske tvskjermer, ikke UPC.

 

Men ja, Telenor er totalt ubrukelig sånn generelt.

Lenke til kommentar

Konseptet om å ha rettigheter til Fotball VM er igrunn en idiotisk ide, "haha sa trollet skal du over brua må du betale OSS 500 kr! Vi har rettighetene på brua.."

 

Det er skremmende hvordan indoktrineringen av de "kapitalistiske" dogmer er igang, man skal liksom læres til å akseptere at ikke "alle kan få". Ikke ALLE kan få VM, bare de som har råd til betale.

Hvor ble det av felleskapet ? Sånn det er nå indoktrineres vi med forskjellssamfunnets idealer.. HVORFOR ? Tabloidtvs enkle løsninger og lett salgbare underholdende overskrifter styrer. Med "idiotveldet" som resultat. Vi ender opp med det "informerte idioti".

 

Forøvrig kan ingen nekte UPC å formidle svensk Tv og som en annen sa, så har svensk tv rettigheter til å sende kampene..

 

FY **** FOR ET N*ZI firma Telenor er :-S Kort sagt en "stalinist-kapitalistisk monopolbedrift".

(En suppe av det verste fra begge systemene...og litt genmodifisering =)

 

LA IKKE kapital ****ene styre dere ! I "framskrittets navn" nekt og si nei! og nei igjen !

Vi trenger FELLESKAP og FOTBALL VM !!!!!

:smile:

Lenke til kommentar

"Konseptet om å ha rettigheter til Fotball VM er igrunn en idiotisk ide, "haha sa trollet skal du over brua må du betale OSS 500 kr! Vi har rettighetene på brua.."

 

Det er skremmende hvordan indoktrineringen av de "kapitalistiske" dogmer er igang, man skal liksom læres til å akseptere at ikke "alle kan få". Ikke ALLE kan få VM, bare de som har råd til betale. "

 

Helt enig.

Lenke til kommentar

Vil bare påpeke at Telenor har kjøpt rettigheter til å sende VM-kampene i Norge. De har ikke kjøpt eksklusive rettigheter.

 

Husk at de som tar inn svensk TV 1,2 og 4 tar dette inn hele året og betaler for å ha det - og har inngått kontrakter med f.eks UPC. Da kan ikke telenor komme å si at desverre dere kan ikke få den tjenesten dere har betalt for fordi vi skal ha monopol! Hva **** kommunistiske tendenser er det da? Skulle **** ikke tro det var et eneste fornuftig menneske i den organisasjonen. De klarer jo å terge på seg en hel nasjon flere ganger i uken.

 

[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-06-04 11:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 10:13, ligebli skrev:

Hei Danny


Hvordan gjør du det ?

Hvilken satelitt og frekvens ? digital eller analog ?




 

digitalt uansett forstaar dere ikke hva de sier ogsaa bruker jeg pirat kort hysj..

uansett saa ligger kanalen paa hotbird kanalen heter hr3

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 11:13, copycatz skrev:

Vil bare påpeke at Telenor har kjøpt rettigheter til å sende VM-kampene i Norge. De har ikke kjøpt eksklusive rettigheter.


Husk at de som tar inn svensk TV 1,2 og 4 tar dette inn hele året og betaler for å ha det - og har inngått kontrakter med f.eks UPC. Da kan ikke telenor komme å si at desverre dere kan ikke få den tjenesten dere har betalt for fordi vi skal ha monopol! Hva **** kommunistiske tendenser er det da? Skulle **** ikke tro det var et eneste fornuftig menneske i den organisasjonen. De klarer jo å terge på seg en hel nasjon flere ganger i uken.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-06-04 11:26 ]</font>


Telehor viste dette før de var dumme nok til å brenne av en haug med penger for rettighetene....de har ødelagt for seg selv, telehor kan bare brenne i helvete med det tullet her, jeg har betalt for å få inn svensk TV og skal ha det samma hva noen kommunistisk tulling i telehor sier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...