værdama Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 hei jeg lurer på hvor jeg får kjøpt HL2 PCCD og ikke DVD dritten var på flere spill butikker i dag og og de hadde bare dvd greia, de trodde de hadde Pccd men nei da de hadde DVD. så jeg lurer på hvor jeg får kjøpt Hl2 PCCD? IKKE netbutikk.
Empire of the Sub Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 elkjøps nettbutikk har ihvertfall PCCD. Vet ikke om de selger det i butikken.
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 DVD-Dritten faktisk.... Slutt å være så konservativ og kjøp deg en DVD spiller... koster 200kr
henbruas Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 DVD-Dritten faktisk.... Slutt å være så konservativ og kjøp deg en DVD spiller... koster 200kr Du burde vel iallefall spandere 300 kr...
værdama Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Pusur1993, kan hende han bare mente at en dvd-spiller er billig nå om dagen.
Cheeseball Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 kjøpte pccd i butikk hos elkjøp jeg så jeg tror de fortsatt selger det
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Er jo like greit å bare kjøpe en DVDrom nå egentlig, før eller siden kommer du sikkert til å kjøpe deg en uansett. så hvorfor ikke bare kjøpe en nå. da slepper du jo alt surret med å bytte CDer og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå