Gå til innhold

Hva er deres beste/verste øyeblikk i HL2?


Anbefalte innlegg

Det værste med half-life 2 er å måtte aktivere spillet via internett. Ble så sinnsykt irritert på akkurat det. Spesielt når eg ikkje har tilgang på internett der eg bor. Måtte hive pc'n inn i bilen, kjøre til jobb for så og aktivere den der... noe som bare tok 30-40 min :realmad:

 

Det beste var vel når eg fikk spillet til å fungere ordentlig uten å bli kvalm etter eit par timers spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste: Når jeg møtte roboten Dog. Han er jo sykt kul, den har Valve fått til bra! :thumbup:

 

Verste: Ravenholm - ble ganske lei i lengden. De kunne godt ha kortet ned den delen av spillet synes nå jeg... :ermm:

 

Slutten av spillet synes jeg faktisk var ganske ålreit. Venter i spenning på HL3 og ekspansjonspakker til HL2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

mitt beste og værste øyeblikk: (har gjordt teksten "usynelig" da det er litt spoiler, bare merk hele innlegget så kommer teksten frem :thumbup:

Værste: da jeg mistet alle våpnene i siste brettet.

Beste: da jeg fikk den nye zero point gravity gun greiene og fant ut at man kunne skyte de energy balls greiene og drepe en hel hau med vakter på en gang :!:

Endret av Zed-smeltelim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Mitt beste øyeblikk var da jeg plukka opp en brennende tønne, fikk helt panikk og fikk ikke til noe som helst smart med tønna... BOOmpiiiiiiiiiv... I stedet for de vanlige drønnende eksplosjonene, ble jeg døv i noen sekunder. Kjempegøy. :D

 

Det verste var vel at gjennom hele spillet har det vært merkelige teksturer, som har ødelagt litt for meg. Ikke fullt så kult. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Beste: Når jeg fikk blå gravity gun på slutten av brettet, eide alt der og da! Bruke gravity gunen til å skyte energi kulene med. Seff harvi jo roboten dog. Ellers er det mye annet som andre har nevnt.

 

Vannbrettet, var bare å meie ned folkene for å plukke opp ammoen.. Samme med buggy brettet

 

På slutten når du ble transpotert i de boksene... Kult å se hva som skjedde der inne...

 

Er det bare meg eller ho Alyx litt "foreklsket" i Gordon og omvendt?

 

Værste: Når jeg så intoen før spillet var lagt ut, fikk jeg en menig at striderene ikke kunne skytes ned..! Litt senere var jeg i full gang med rocket launsher...!

Ravenholm med de klatrende hundene... Ellers skvatt jeg mange ganger...!

 

Ikke tråkk i sanden på -sandtraps-!

 

Sikkert mye mer å tilføye, men husker det ikke i farten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...