Gå til innhold

Harddisk til jul, hvilken?


Anbefalte innlegg

Som sagt, tror jeg at jeg skal få en harddisk til jul. Derfor lurte jeg på om noen av dere kunne gitt meg noen tips. Vil helst ha en ganske stille harddisk siden jeg holder på å lage vannkjøling til PCen. Så innom komplett i dag og fant denne, er den noe å satse på?

Beklager hvis det er et par slike innlegg fra før eller om den er feilpostet, men fant ikke et bedre sted...

 

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedsaklig burde den vel blitt postet på Lagringsmedier, men fungerer helt fint her også.. Er ikke så mye som blir feil under "Annet". Harddisken er helt suveren, personlig er jeg fan av Western Digital. Men Seagate har mindre støyforbruk iallefall.. God jul, får håpe du har vært snill i år da.- :thumbup:

Endret av admirable
Lenke til kommentar
Som sagt, tror jeg at jeg skal få en harddisk til jul. Derfor lurte jeg på om noen av dere kunne gitt meg noen tips. Vil helst ha en ganske stille harddisk siden jeg holder på å lage vannkjøling til PCen. Så innom komplett i dag og fant denne, er den noe å satse på?

Beklager hvis det er et par slike innlegg fra før eller om den er feilpostet, men fant ikke et bedre sted...

 

z1Ob

Vær obs på at denne _ikke_ er spesielt stillegående når den arbeider. Ville isåfall heller gått for en Samsung, men de får du vel ikke i 200gig enda.

 

Ellers er jo selvsagt Raptor kongedisken, men den bråker jo litt. Flyttet Raptoren min over til den nye spill-pc'en, sitter med en Maxtor på serveren, og irriterer meg grønn over forskjellen i responstid.

Lenke til kommentar
Det som menes er hvor mange DB (desibel) disken gir. (Støynivå)

Hvor stille disken jobber.

Å, det skjønte jeg ikke. not. ;)

 

Seagate-disker (de jeg har vært borti) knatrer som besatt når de jobber. Irriterende! Da er nesten WD bedre, selv om de bråker mer idle.

 

Samsung skal være bra stillegående.

 

Men skal du ha noe som river bra: Raptor! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...