Gå til innhold

Fullført NFSU2 på ca 65%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topicen seier har eg alltså fått beskjed at eg er ferdig med spelet. Men eg har jo ikkje fullført meir enn ca 65% av løpa. har fått med meg at eg må gå på worldmap, men koffer er ikkje alle løpa fulførte når eg har tatt alle som var på kartet? er det kanskje dei løpa som med fekk beskjed om frå andre, som ikkje er oppmerka på kartet? Og ein anna ting, må du ta alle løpa + å køyra mot alle dei orange pilene for å få 100%

Glad for alle som gidde lesa å svara :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må eg finne dei skjulte løpa eller er det dei som ligg som ikkje fulført i garage - worldmap eller er dei i tillegg? Åsså prøvde eg å køyra eitt av dei løpa som eg ikkje hadde køyrt før, men då fekk eg ikkje noko pengar. gjeld det for alle løpa som gjenstår nå bortsett frå outrun??

Skrevet (endret)

Det er også en haug med løp beregnet for SUV-er, som Hummer H2 og lignende. De kommer frem på kartet om man skifter til en SUV.

edit: Alle racene, både de synlige og de usynlige, er tilgjengelig via worldmap-funksjonen.

Endret av _oDIn_
Skrevet

Jeg har klart 69% og ingen race igjen. Men jeg holder på å ta "hemmelige løp" og outrun. og i menyen kan man trykke på worldmap eller no sånt.. ta noen av de som ikke er tatt. Hvis man kjøper en sån stor stygg bil kommer det flere race... Trur de har egene race eller no sånt ^^

-

GL&HF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...