Gå til innhold

Mandrake 8.2 CD2&3 - Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innstallerte omsider Mandrake 8.2 nå (etter å ha krangla noe vakent med installen til RH7.2, Slackware8 og JBLinux...), men hadde bare install-cd'en.

Tenkte jeg skulle oppgradere til KDE3.0.1, men RPM'en bare maser om cd 3.

Samme skjedde da jeg skulle innstallere VideoLan.

Noen tips til hvor jeg kan få tak i disse? Hvis jeg har skjønt det riktig, må man kjøpe disse fra Mandrake, men da føler jeg at litt av vitsen med Linux er borte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...et generelt spørsmål:

- valgte Mandrake for et års tid siden, og den var så gudsjammerlig kjedelig ( sikkert fordi jeg fulgte opp så dårlig ), med så mange multimedia begrensninger, at det hele endte i lange gjesp ...

- vil du si det finnes en 'spenstig' linux-versjon idag, man blir 'glad i' - med unike idèer man får lyst til å arbeide videre med, og hvorfor ?

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-06-01 03:19 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-01 03:06, TRAM skrev:

...et generelt spørsmål:

- valgte Mandrake for et års tid siden, og den var så gudsjammerlig kjedelig ( sikkert fordi jeg fulgte opp så dårlig ), med så mange multimedia begrensninger, at det hele endte i lange gjesp ...

- vil du si det finnes en 'spenstig' linux-versjon idag, man blir 'glad i' - med unike idèer man får lyst til å arbeide videre med, og hvorfor ?

med mindre du har veldig sær hardware skulle du ikke ha noen begrensninger hva mm angår.

distroer du blir glad i er distroer du har arbeidet mye med for å få til å fungere, for så at alt faktisk fungerer slik du planla. f.x. LFS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...