Gå til innhold

Hva kan være feil ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! En kompis av meg har problemer med å se custom games på battle net, hva kan være feil ? han har prøvd å slått av firewall, men til ingen nytte. Han har også sletta hele norton antivirus, men ingen ting hjelper. :( Håper noen der ute vet hva som er feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde skifte tittel = / Anyways, det kan være at fw-en er i routeren, det er det hos meg og da går det bare ikke = ( Bortsett fra det så er det ikke så mye du kan gjøre.. Prøv å åpne port 6112, som er den porten wc3 bruker tror jeg. Lykke til!

Skrevet

ok d er jeg som har dette problemet. Jeg klarer å connecte til battlenet, men så finner jeg ingen custom games, heller ingen andre games, etter en stund da så blir jeg disconecta har router, men det har jo virka før. :hmm:

Skrevet
ok d er jeg som har dette problemet. Jeg klarer å connecte til battlenet, men så finner jeg ingen custom games, heller ingen andre games, etter en stund da så blir jeg disconecta har router, men det har jo virka før. :hmm:

Har du blitt banna? Har du brukt maphack liksom? Da blir du banna fra ladder games, dvs at du ikke kan bruke "play game" knappen og ikke spille vanlige games. Du kan derimot spille custom games (blizzard er for snille syns nå jeg ^^), men det virker som om du har problemer med begge deler.

Reinstaller spillet, logg på bnet og få siste patchen (1.17) og prøv da. Hvis det ikke funker så mailer du blizzard. Lykke til! (med dette og framtidige emnefelt :D)

Skrevet (endret)

har allerede prøvd å reinstallere spillet, gikk ikke. Cd keyen min er heller ikke banna siden jeg akkurat har kjøpt ftf, men d snåle er at det verken virker på ftf eller vanlig warcraft3 :nei: Jeg har også instalert pacthen :cry:

PS: jeg nok prøvd d meste på blizzard sitt technical forum også men ingenting virker d er helt forjævlig. Men takk for svarene :thumbup:

Endret av Dragoneer1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...