bjorns_1 Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg tipper den 14!! Men egentlig det samma det berre den kommer før jule ferien. Noen som hvet hvor lenge betaen vil varE?
Uderzo Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg tipper den 14!! Men egentlig det samma det berre den kommer før jule ferien. Noen som hvet hvor lenge betaen vil varE? Jeg vil tippe den kommer til å vare til ca. 1-2 uker før release.
zero_time Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg tipper den 14!! Men egentlig det samma det berre den kommer før jule ferien. Noen som hvet hvor lenge betaen vil varE? Jeg vil tippe den kommer til å vare til ca. 1-2 uker før release. Når du ser på kortid US beta blei avslutta, og kortid retail kom, så høyres 2 veker litt mykje ut. Men rundt ei veke kan virke ganske sannsynleg..
Kulor Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) To uker er ganske sansynelig. Det kan hende at FB holder på til Orginalen kommer i hyllene. Endret 6. desember 2004 av Kulor
PcT Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 ingen har sagt at FB er OB.. jeg vedder på at det blir sånn: Final Beta-Final Stress Test-Open Beta. Vi med preorder kit får være med fra starten, de med FP subscription får være med fra Final stress Test og de som ikke har noe blir med i Oben Beta
Kulor Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 ingen har sagt at FB er OB.. jeg vedder på at det blir sånn: Final Beta-Final Stress Test-Open Beta. Vi med preorder kit får være med fra starten, de med FP subscription får være med fra Final stress Test og de som ikke har noe blir med i Oben Beta Hvor har du hørt dette fra? Folk sier jo at hvis du er heldig kan du få en cd-key på nette av wow-europe, den kan du vel brukke begge gangene hvis det kommer to som du sier..
PcT Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Inget er sikkert. men i usa var det Final stress test så OB så jeg tenker meg at FB er før de to.. det hadde jo vært smart.. (hadde fått 2 uker før de andre OB hordene kommer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå