DeadMeat Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Synes du Terra Incognita(http://www.ti.touchofgold.net/) er bedre en Norwegian Mafia
Nevnarion Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Jeg synes Knights of the Round eier både TI, Norwegian Mafia og alle andre sånne spill som måtte dukke opp. Måtte bare si det
DeadMeat Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Har faktisk ikke spilt Knights of the Round, er det fet? Kanskje jeg får prøve det. Det jeg egentlig har svnet litt i sånne spill er mer grafiske elementer, det synes jeg Terra Incognita har fått till.
Nevnarion Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes Knights of the Round er veldig tøft. Men om du liker det kommer helt an på hvilke krav du stiller. Det er jo bare tekstbasert, og det er mange som ikke orker sånne spill. Gidder du derimot å sette deg inn i det så er det veldig gøy
NothgaliC Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Xenocide 3001 > all bare synd at det kanskje er lagt ned for alti.
DeadMeat Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Jeg synes Knights of the Round er veldig tøft. Men om du liker det kommer helt an på hvilke krav du stiller. Det er jo bare tekstbasert, og det er mange som ikke orker sånne spill.Gidder du derimot å sette deg inn i det så er det veldig gøy Synes sånne spill er gøy, men i Terra Incognita har man litt mer bilder, er i grunn greit. Desuten så er det mye enklere å sette seg inn i en andre spill i samme kategori jeg har spilt.
Loke-- Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Jeg liker norwegianmafia har ikke prøvd så mange av de andre da
CyberSpirit Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 TI trenger multiplayer da, da kommer det hvertfall til å bli bra. Er enig i at det er bra med mye grafikk fremfor tekst, sånn som de fleste har. Noen ide om når det kommer MP versjon?
DeadMeat Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Det kommer i neste beta, den 7.01.04 tror jeg.
Whiteshit Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Nukezone! Prøvde Nor. Mafia...det var dårlig det.. Endret 13. desember 2004 av Whiteshit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå