Gå til innhold

Noen morsomme fest leker?


Arsenal_RULES

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Tror dere kommer til og få en baaaad fest...! :thumbdown:

 

 

Du er 17 år.. på tide med en pils eller to da vel??

Jeg kan godt ta på meg det og ringe mamma'n din og snakke litt med hu..

 

Kanskje jeg klarer og overtale henne!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tingen er ikke , at jeg ikke får lov til å drikke... Men at eg ikkje får lov til å drikke i huset mitt!

 

Har gjort det en gang, vi hadde forspill oss meg, mens mamma og de var ovenfor....De ble ikke så gald akkuratt!!!

 

Lemen :, jaah, det blir nok en bad fest, men alt er bedre en ingen ting! Så jeg lar det stå til! Ja, gjerne ring min mor!! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mye bra her ja...Får vel bare jage ut mamma, og drikke meg dritings, og .. fucke noen venner....å våkne opp med mamma hengende over meg....

 

HUSARREST I EN MÅNED, INGEN UKE PENGER, EKSTRA MYE HJEMME ARBEID!!!

 

jajaj, that's life smile.gif

 

Flere morsomme ider?

 

eeeh hvor gammel er du? leste du var 17 og det kan ikke stemme, ekke noe som heter husarrest vel?!? ingen som har rett til å låse deg inne andre enn politiet. ukepenger? skaff deg en jobb! er du 17 år er det på tide å slutte å kalle morra si for mamma :tease: du har forresten brukt ordet 5 ganger hittil hmmm rart at jeg gidder å svare på sånt men har bestemt meg for å døgne og det er for seint å legge seg nå, morsomt innlegg da :D la inn et langt innlegg på hva har du røyka også hahha. ekke no must å ha drikking, teit å ruse seg men når man er 17 og har bursdag er det som å ikke ha ribbe på julaften :nei:

 

 

lykke til da

 

ups så at posten er en mnd gammal jaja

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...