Gå til innhold

Noen som spiller Tribes Vengeance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig fått Tribes Vengeance og har alt på high i settings go mitt ATI 9600pro takler det bra, men det har en tendens til å bare låse seg plutselig, andre som har det problemet? Har patchet til 1.01

Synes ellers at spillet er bra til å være av denne typen, bra lyd og grafikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Morsomt at noen skulle nevne Tribes Vengeance! Jeg spiller det litt i en clan som heter Caliber(navn.357). Dette spillet er oppfølgeren til etter min mening VERDENS beste online pc spill, nemlig Starsiege Tribes.(ja, har spilt 1.5, 1.6, cs:cz, cs:s, starcraft, warcraft osv).

Men det du sier angående låsinga.. Hva mener du? Hvor låser det seg? Når du spiller?

Skrevet

Launch_

Selv spiller jeg ikke Tribes. Dette fordi jeg har spillt Tribes 2, og ikke vil nedgradere til noe som ikke engang er Tribes verdig å kalles.

Men det var vel ikke det du ville vite.

Vil anbefale deg å skifte tittel, da den ikke er så veldig beskrivene for det du faktisk lurer på.

Selv har jeg prøvd T:V demoen, og det klikket veldig ofte.

Det kom streker opp på hele skjermen, og maskinen måtte slås av og på.

Jeg klokket ned skjermkortet. Samme skjedde.

Satte CPU på standar frekvens og standar Vcore. Samme skjedde.

Avinstallerte skjermkort driver helt, og installerte det nyeste som var ute av drivere fra ATI. Det samme skjedde, men ikke så ofte.

Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort det samme.

Kanskje du må vente på enda en patch fra Crewet bak TV.......

mihcaoj_

Du har tilfeldigvis oversett Tribes1/2?

Skrevet (endret)

Var med i betaen til Tribes Vengeance, men gikk litt fort lei :(

Var stor fan av Starsiege: Tribes før i tiden, men Tribes 2 og Tribes "3" falt ikke helt i smak.

Endret av Balle Klorin
Skrevet
Launch_

Selv spiller jeg ikke Tribes. Dette fordi jeg har spillt Tribes 2, og ikke vil nedgradere til noe som ikke engang er Tribes verdig å kalles.

Men det var vel ikke det du ville vite.

Vil anbefale deg å skifte tittel, da den ikke er så veldig beskrivene for det du faktisk lurer på.

Selv har jeg prøvd T:V demoen, og det klikket veldig ofte.

Det kom streker opp på hele skjermen, og maskinen måtte slås av og på.

Jeg klokket ned skjermkortet. Samme skjedde.

Satte CPU på standar frekvens og standar Vcore. Samme skjedde.

Avinstallerte skjermkort driver helt, og installerte det nyeste som var ute av drivere fra ATI. Det samme skjedde, men ikke så ofte.

Hadde jeg vært deg, ville jeg gjort det samme.

Kanskje du må vente på enda en patch fra Crewet bak TV.......

mihcaoj_

Du har tilfeldigvis oversett Tribes1/2?

Tribes2 og Tribes Vengeance(T:V/T3) er ikke i nærheten av det spillet Starsiege:Tribes var! Det er ikke mulig å sammenligne dette spillet med de to nyere spillene..

Forresten, Balle Klorin, hva var navnet ditt på demoen av tribes1? Så du noengang noen der inne med {TC} clantag? =)

Skrevet

Oi, vet du det husker jeg ikke. Er forferdelig lenge siden tribes tiden :)

Jeg tror jeg brukte nicket Nightmare på den tiden, med et flott 33.6k modem på slep :p

Men jeg må si Tribes demoen må være en av de beste demoene gjennom tidene.

Skrevet

Vel.. umm... hvor stor strømforsyning har du? og hvilet merke? har snakka med en dude fra microsoft i Japan om akuratt det: om du har kraftig grafikk kort/prosessor blah blah blah, og litt svakere/ustabil strømforsyning, kan det føre til at alt låser seg, med at bildet fryser fullstendig. det kommer av at en liten komponent elelr noe slikt i kretsen et lite øyeblikk ikke får strøm nok, og det får visst alt til å låse seg. JEg spurte ham pga at jeg hadde akuratt samem problem med låsing selv, og lucky me, så gikk strømforsynina adundas ikke lenge etterpå. Kjøpte meg Mist, og etter det har jeg aldri hatt låsing mer.

Det er sikkert en masse motargumenter mot dette, og jeg hevder ikke noe som helst hverken for eller i mot for jeg kan ikek mye om komponenter, og enda mindre om kretser. men prøv å lån en kraftigere strømprosessor og se om det hjelper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...