Gå til innhold

GTA3 Multiplayer patch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare lurer på en ting:

 

hvorfor følger det ikke med noen multiplayer del til dette spillet, hadde så lyst til å spille dette over internett! Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det nå lenger (har spillt det så mye fra før av!)

Noen som har en ide om det kommer noen patch til dette spillet i den nærmeste fremtid?

 

takk

Lenke til kommentar

Kommer nok aldri noe multiplayer til GTA3. Tror det blir kommende GTA4 (som trolig aldri kommer på pc ettersom PS2 har sikret seg rettighetene på alle kommende GTA-titler fra 2004). Nå kommer GTA: Vice City senere i år (både PC og PS2), men tviler på MP her også. Skal du ha MP må du nok lage det selv...

 

Når det gjelder patch håper jeg det kommer fort som f...

 

For mange med Radeon 8500 har det hjulpet å disable AGP Texture Acceleration i DXdiag.

 

[ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-05-31 11:35 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 11:34, Brute skrev:

Kommer nok aldri noe multiplayer til GTA3. Tror det blir kommende GTA4 (som trolig aldri kommer på pc ettersom PS2 har sikret seg rettighetene på alle kommende GTA-titler fra 2004). Nå kommer GTA: Vice City senere i år (både PC og PS2), men tviler på MP her også. Skal du ha MP må du nok lage det selv...


Når det gjelder patch håper jeg det kommer fort som f...


For mange med Radeon 8500 har det hjulpet å disable AGP Texture Acceleration i DXdiag.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Brute på 2002-05-31 11:35 ]</font>


 

 

Hmmm.. av det jeg har hørt så kan fremtidens gta-spill bare gis ut på ps2..BLANT KONSOLLENE! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-31 11:47, Ronnyb skrev:

Jeg har multiplayer patch, men den virker vist bare i win9x.


 

Jasså? Etter ca. en uke er det noen som har endret hele kjernen til spillet?

 

Om det kommer en multiplayer "patch" (vil heller kalle det mod) kommer den ikke før om leeenge.. Grunnen til at jeg tror at det skal gå ann å spille gta3 online, er at gta3 på pc _egentlig_ skulle være mp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...