Fre_ZZe Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Heheh - nokken som nesten tok livet av tråden min med det forumkræsjet....
thomassit0 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Ja etter og ha kastet to biler frem og tilbake ble jeg sprengt 14 meter til vært med en rakett sammen med et bord. Så havnet jeg oppi bordet ca. 12m over bakken. Lå oppi bordet på vei ned, så snudde bordet seg med meg inni i lufta og traff bakken med et knas. Kanskje ikke så fønni bilde, men det var et dritbra øyeblikk i fysikk-historien og jeg lo en halvtime ... sinnsykt! mye morro med fysikk og ragdoll ja
4WheelDrive Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 pwnage Jeg ledet jo over deg flere ganger! Kjipt du dro forbi meg på slutten der. Testa for første gang igår. Det var bra morsomt!
Fat_ASS Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Litt rar stilling å dø i.. Så mer ut som brakedancing...
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 pwnage Jeg ledet jo over deg flere ganger! Kjipt du dro forbi meg på slutten der. Testa for første gang igår. Det var bra morsomt! Vet, du tok meg igjen etter en stund!
henbruas Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Oi oi, nesten jeg datt ned i hullet der ja Hvor kom de hulla fra? Har ikkje sett de tidligare
RottaChriss Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Hmm... snodig stilling å dø i! hehe Endret 3. desember 2004 av RottaChriss
stengah Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Oi oi, nesten jeg datt ned i hullet der ja Hvor kom de hulla fra? Har ikkje sett de tidligare Det er flere sånne hull på det fengsels-brettet der. Ikke så vanskelig å finne hvis du løper litt rundt og ser
uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Kommer det sånne lion-insekt opp av dem? Finnes disse i HL2DM? Det hadde jo vært rått da
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 (endret) I rock! Endret 4. desember 2004 av Vultur Gryphus
SkyMarshall Arts Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 ja blei nailsa til veggen ... kos det.
dan1el Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Sjekk denne videoen av meg: http://dan1el.net/div/hl2dm/7.php
Prizefighter Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Må bare få legge ut bildene er også. Dette greier dere ikke! Å samle masse anonyme folk på en server slik.
Prizefighter Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Glemte forresten å fortelle, at en gang så fikk jeg en ovn rett inn i siden, ble kasta inn i en søyle og datt ned i et av de hullene og fikk både ovnen og mye annet drit over meg. Komisk var det. Endret 4. desember 2004 av Chris88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå