Gå til innhold

kjøpe original kontroller til xBox

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det ligger noen på qxl... men de nye er mye bedre da.. har alltid spilt med de gamle hos kamerater, men kjøpte egen box i går og fikk sånn liten med..mye bedre .. men men .. såg hvertfall noen på qxl for noen dager siden

Skrevet

med "liten" mene du da controller s? spillt med den et par ganger og den høyre tommel-tasten har vært speilvendt i forhold til det jeg har vært vandt til på den originale kontrolleren..

er det noe som kan justeres eventuelt?

Skrevet

Vet noen om det er mulig å få kjøpt den siste delen, til original kontrollene, noenplass?

I xboxen til mine brødre, er det oppstått rust. ;å det kjøpes helt nye kontrollere?

Billige plasser på nett, eller i stavanger området, å få tak i det.

Trenger ikke å være originalt.

Med prisene microsoft kjører på original kontrollerne, kan man liksågodt spare opp til datamaskin i amd643000+ x800 klassen :whistle:

Skrevet

slike kabler fulgte med da jeg kjøpte advanced scart-cable hos EB-Games på byporten i Oslo... med andre ord finnes dette.. vet ikke hvor du får tak i dettei stavanger-området.. men du kan jo kontakte EB-Games i Oslo hvis duikke finner noe der du bor..

Skrevet

forhørte meg litt i en spillsjappe.. det viser seg at de store controllerne ikke produseres lenger..... så må nok satse på noen hos qxl eller lignende for å få tak i en slik

Skrevet
Jeg har en gammel stor type. Men er interssert i en ny S type? noen som vil bytte.

Kontrollen er nesten ikke brukt.

jeg er interisert i den nye typen. bor du i oslo? hvis ikke kunne jeg sendt deg penger for den store tilsvarende det en controller s kostet feks... bor du i oslo kunne vi møtes for bytte eventuelt...

Skrevet
hvorfor drive å forhandle her på nettet når du bare kan stikke innom spiderman hvis du bor i oslo ? Kjøpte mine s-kontroller der.

forhandler her på nettet fordi jeg er interisert i den store, gamle typen og ikke controller s... og den store, gamle typen finnes ikke i noen spillbutikker...

Skrevet

Hvis noen fortsatt er interessert i en stor Xbox original kontroller, så send meg en pm. Har en jeg gjerne bytter i en Controller S. Holder til i Trondheim, men skal befinne meg på østlandet i jula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...