Gå til innhold

Distribusjon av kopibeskyttet materiale

lperik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mottok denne mailen fra internettleverandøren min her om dagen:

Distribusjon av kopibeskyttet materiale

Tele2 har blitt gjort oppmerksom på at det via ditt abonnement har vært kopibeskyttet materiale (spill,film, musikk, etc.) tilgjengelig for distribusjon. Vi vil gjøre deg oppmerksom på at vi har mottatt klage fra selskapet som innehar rettighetene til dette materialet.

Vår sporing viser at det var ditt abonnement som ble brukt.

Uatorisert distribusjon av kopibeskyttet materiale strider mot norsk lov og Tele2 plikter å utlevere informasjon om kundeforhold til politiet dersom politiet ber om dette.

Tele2 kommer ikke til å foreta seg noe mer i forhold til å informere deg om dette.

Bruker azureus, det er det eneste programmet som sender informasjon ut fra pcen. alle torrents som lastes ned med det programmet blir lukket så fort det jeg laster ned er ferdig så ikke det spres mer enn nødvendig.. Kazaa brukes ikke lengre.. Hva kan skje videre her nå, burde jeg gjøre noe med dette, eller drite i det? Fler som har fått lik/lignende "advarsel" her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Bruker du et pluggin som heter safepeer?
Hvis ikke last det ned fra hjemme sidene til Azureus.
Det skal blokkere riaa og fbi etc...
Skrevet (endret)

Syns brevet fra Tele2 var litt vel vagt, for de skriver jo ingenting om hva slags filer som har blitt distribuert. Rett og slett teit av Tele2.

Hva med en familie hvor mange bruker abbonementet, da er det ikke så lett å ha kontroll på hva alle driver med. Da nytter det liksom ikke å si at en eller annen film, musikk etc. har blitt ulovlig distribuert.

Bytt ISP :thumbup:

Endret av Langbein
Skrevet
Hva med en familie hvor mange bruker abbonementet, da er det ikke så lett å ha kontroll på hva alle driver med.

Den som abonnementet står på er ansvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...