Kurt P Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jepp.. Jeg og en del andre vil nok sikkert vite hvordan man kan få mer fps i source.. Synes det blir litt teit når jeg er nedi 20-30 fps på 1024 * 768 med alt på high.. (specs i profil) Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/
Der Kommissar Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 CS:Source FPS TweaksPosted by w1cked at 13:58, 19/8/2004 fps_max 101 r_decals 0 mp_decals 0 net_graph 0 cl_showfps 1 cl_interp 0.01 cl_radartype 1 cl_show_bloodspray 0 cl_ejectbrass 0 cl_scalecrosshair 1 cl_ejectbrass 0 cl_show_splashes 0 cl_show_bloodspray 0 r_3dsky 0 r_shadows 0 r_eyes 0 r_teeth 0 r_drawrain 0 r_dynamic 0 r_modellodscale 0.1 r_drawlights 0 r_DispUseStaticMeshes 0 fog_enable 0 muzzleflash_light 0 r_mmx r_sse r_sse2 r_3dnow (If your computer supports it) Der var noen, men de fleste gidder ikke jeg å bruke da, men noen er greie Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/#findComment-3219011
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 tnx.. jeg glømte kanskje å legge til : Og som også ikke drar ned grafikken/detaljer.. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/#findComment-3220278
Der Kommissar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ja, det er de jeg ikke gidder å bruke... F.eks. r_eyes 0 og r_teeth 0. Skikkelig artig med tann- og øyelause folk Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/#findComment-3225682
sunh Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det er ikke slik at det finnes noen mirakelkommandoer som plutselig gjør at du får totusenfemhundre fps - uten å ødelegge grafikken, dessverre. Til en viss grad kan kanskje noen kommandoer hjelpe, men det er nok heller lite. Valve vil jo at folk skal få så bra ytelse som mulig i utgangspunktet, så det er optimalisert nokså bra allerede. Kommandoer som r_3dnow og r_mmx er selvfølgelig enabla fra før, om prosessoren støtter dette. Det går jo an å prøve seg frem med forskjellige kommandoer, det er ikke sikkert alle ødelegger grafikken merkbart. I tillegg til de som ble posta over, er det kanskje noe nyttig her. Fant denne sida i går da jeg prøvde å finne ymse kommandoer man kunne leke seg med i console. Men jeg vet enda ikke hvordan man finner ut hvor lenge det er igjen til map change, noen som vet? "timeleft" funker ikke ihvertfall her.. Endret 3. desember 2004 av sunh Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/#findComment-3230058
Fallingwater Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Vurder kanskje å sette ned fra High til Medium og low på noe? Modeller bør du klare deg med på medium, og water på low f.eks. Hos meg gjør disse hele forskjellen: mat_bumpmap 0 mat_specular 0 Slår av bumpmapingen og specular lighting (slå av begge, disse går hånd i hånd). Øker ytelsen min veldig mye. I CS er det viktigere med flyt enn at alt ser så innmari bra ut... Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/336127-ting-man-kan-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-f%C3%A5-mer-fps-i-source/#findComment-3231126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå