Gå til innhold

DC Final virker ikke. [LØST]


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt BF nå, fikk det i posten i går. Har hatt det før men endelig egen key :love: . Har formatert for ikke lenge siden, har hatt spillet inn epå PCen en gang før nå.

 

For en uke siden klikka den ved at hver gang jeg tar å flytter pekeren over en knapp med en gang spillet starter så bare gikk det ut av seg selv. Så jeg sletta da siden jeg ikke fant ut feilen. Så innstalerte jeg det på nytt. Det ble samma greia. Sletta det.

 

Fikk BF Cden i posten i går, inntallerte det. Testa det, det funka :D! Så patcher jeg. Funker fortsatt. Men så legger jeg inn DC FINAL fila på nesten 400mb. Da når jeg går inn på en server så hører jeg en feilmeldingslyd og det går ut av det. Ikke noen feilmelding kommer utt. Så jeg får ikke spilt DC, men BF funker.

 

Noen som vet?

Endret av thomas_c24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. har du nyeste patch? det er baf 1.6 som er ute nå. kan bli lasta ned på www.ea.com

2. Jeg tror man må ha bf 7.0 på maskinen også er ikke sikker på den men jeg tror det.

Sjekk disse 2 tinga og hvis du ikke har dissa tinga skaff dem og kos deg med DC.

 

EDIT: så at du hadde patch så glem nr 1.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar

Bare for å gjøre en del ting klart:

 

1. Siste Battlefield 1942-patch heter 1.6 - ikke 0.6 eller 7.0

 

2. De to siste versonene av DesertCombat er DesertCombat 0.7 og DC_Final.

 

3. Du må innstallere både DesertCombat 0.7 og DC_Final for å kunne spille DesertCombat.

 

 

Håper andre kan lese denne posten slik at vi slipper å gjenta dette om og om og om igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...