Gå til innhold

K700 eller K500?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper K500 pga batteritiden er mye, mye bedre enn på k700 og at jeg ikke har bruk for BT

Er det fortsatt stor forskjell på batteritiden selv etter fw oppdatering?

 

Hva bruker man egentligg blåtann på mobilen til? Er det isteden for datakabel når du kobler den til pc'en? (Er ikke helt oppdatert, bruker fortsatt min Nokia 3210 som ALDRI ser ut til å ville gå istykker.) :blush:

Lenke til kommentar
Jeg ville valgt K700i. K500i har ikke bluetooth, tror ikke den har mp3 spiller eller radio heller. Alt dette har K700i. Du får mye mer for 300-700kr mer som K700i koster. :D

Riktig at K700i ikke har BT, men den har MP3 og radio... Radio har den også... I headset'et som følger med.. Rett meg hvis jeg tar feil..

 

K700i er jo litt finere design messig, og så har den større minne som folk har fortalt før, men K500i koster jo endel mindre enn K700i da, så det er ingen dårlig erstatter sånn prismessig hvertfall!

Lenke til kommentar
Riktig at K700i ikke har BT, men den...

Håper at du mener k500 der. For din skyld :p

 

Forøvrig så er k700 et mye bedre valg. Jeg har den og søstra mi har k500. Du merker STOR forskjell i skjermkvalitet, og INGEN i batteriytelse. Kameraet er det samme, men skjermen til k500 gjør at bilde ser dårligere ut. BT er digg, syntes ihvertfall jeg. Radio og :)

Lenke til kommentar

Det følger ikke med headsett/handsfree til K500i.

Jeg bruker ihvertfall bluetooth mye sammen med vennene mine når vi overfører bilder og musikkfiler til hverandre, mens vi kan sitte på hver vår side av rommet :D (Deilig)

 

Grunnen til at bildene ser "dårligere" ut på K500i, er fordi displayet og pixlene er større, men jeg synes den er helt klar og fin, mye bedre enn andre mobiler...

 

Og til Shhhh: Batteriet på min K700i varer i 3-4 dager nå ved vanlig bruk, 10-20 sms meldinger hver dag + 3-4 sanger med mp3 hver dag!

K500i varer like lenge har jeg ihvertfall erfart (har hatt begge)

mobilen vare ei uke for at man skal bli fornøyd. Laderen min ligger uansett ved siden av senga mi, så jeg har ikke noe imot å lade den mens jeg sover...

 

Kjøp K700i hvis du vil ha litt kos med radio eller et par av yndlingslåtene dine på mobilen på en regnfull kveld eller på bussen, len deg tilbake og bruk bluetooth til å overføre stuff til dine venner uten å legge mobilene ved siden av hverandre...

Lyse med kameralyset når det er mørkt i rommet, eller filme fulle venner på fest (med/uten kameralys)

 

Kjøp K500i hvis du vil ha en lettvekter av en mobil med et stilig design og stort og klart display, bruk også lydklipp av dine yndlings serier fra TV (eks McGyver Theme) eller hva du måtte ønske i mp3 format. Enkel å skrive sms med og en kameralinse i tillegg som beskytter mot støv på kameralinsa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...