Zeph Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 RPG-duden får RPG av G-Man slik at RPG-duden kan gje RPG til Gordon?
Kasp Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 RPG-duden får RPG av G-Man slik at RPG-duden kan gje RPG til Gordon? Hvorfor gir ikke G-man RPG'en til Gordon selv? På den kikkerten ser man bare at de prater sammen.. Fishy business
Master Casemod Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 åssn får jeg opp consolet a? noen som kan si meg det?
Pufhead Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 (endret) åssn får jeg opp consolet a? noen som kan si meg det? det er mange poster her på forumet om det alt bare ta en titt men ikke diskuter det her Endret 21. desember 2004 av MR-X666
SkinnyT Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg fikk ett lite glimt av G-man på en tv-skjerm som lå slengt inne i ein steinhaug, tok på "noclip" og leita litt rundt på brettet....
CurSe Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg så han hele 2 ganger. I starten og på slutten. Stusset litt på det når jeg spilte HL2, for man så han jevnt og trutt i HL. tror nesten at jeg må runde det en gang til og ta meg litt bedre tid denne gangen
nd4spd Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Eneste gang jeg har sett han i spillet (untatt starten og slutten)
Campari Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Eneste gang jeg har sett han i spillet (untatt starten og slutten) Klarte du å unngå å se han ved låven helt i starten? Han stod jo nærmest og vinka til deg...
Master Casemod Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 men heheh sett han enda en gang:p men det jeg lurer på er det med den Half Life logoen som er på veggene og litt sånn overalt på spillet....gman er jo på de fleste steder der den logoen er så hva er logoen der for?...er det bare "pynt" eller er den der for en grunn
Pufhead Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 (endret) det pleier og ligge ammo og sånt på et hemelig sted der HL mærket er ikke vansklig og se hvis du ser på det førtste bilde som jeg posta her så ser du HL mærket på en kasse som henger over g-man Endret 2. januar 2005 av MR-X666
Master Casemod Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 hehe...hadde vært fett om den kassa skulle dette i huet til GMAN:p...hadde vært fett det:p så hele greia med HL merket er at det er sånn supplycrate der eller gman altså
Pufhead Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 ja man kan si det for vær gang jeg har sett det HL mærket så har jeg alltid let lit etter supplys og sånt
Kanetheheatsink Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 kult. det er virkelig g.man. Lurer mere p hvem Wee-man som noen snakket om var.. Er han sånn som er enda mere sjelden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå