Gå til innhold

Når er den endelige datoen satt til i WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alle tidligere betaer fra Blizzard, så koster de ingenting. Når Open Beta/Final Beta starter i desember har derimot de som har kjøpt pre-order kit'et fått garantert tilgang til betaen. Mao. kan sikkert hvem som helst registrere seg for Europe betaen (på eu.wow-europe.com) når den er klar, men at der en en begrenset antall plasser.

F.eks. Open Beta i USA for noen uker siden fikk over 500.000 registrerte brukere på ca 1 time! Om du ikke var der innen den timen fikk du altså ikke plass i betaen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JEG TRENGER OG FÅ SPILLT NÅ!! :p

Hva er sannsynligheten for at Blizzard opner Eurobeta kl 00:01

:p :p :p ... det er da lov og håpe ? :D

Set opp en poll eller noe hvorvidt final beta er launched før 4.12.04 :p

er det lov å vedde her inne setter jeg 10€ på at det er oppe før :thumbup:

Skrevet

Jeg setter inn.. trommevirvel

EN HEL stein på at det ikke kommer før etterpå....

Håper at det kommer da, men tviler sterkt :'(

Aasgaard, hvor mye skal du ha for wow eu closed beta accounten din? ;)

Skrevet

Jeg vedder ikke noe siden jeg må spare penger :innocent: til jeg skal hente min European Collector's Edition :love: Men jeg fikk et hot tips idag at Europa WOW Beta vil starte neste uke :yes:

Skrevet
Jeg vedder ikke noe siden jeg må spare penger :innocent: til jeg skal hente min European Collector's Edition :love: Men jeg fikk et hot tips idag at Europa WOW Beta vil starte neste uke :yes:

Hot tips fra hvem?

Så vidt jeg vet er alt bare spekulasjoner så langt.

Skrevet
Jeg vedder ikke noe siden jeg må spare penger :innocent:  til jeg skal hente min European Collector's Edition :love:  Men jeg fikk et hot tips idag at Europa WOW Beta vil starte neste uke  :yes:

Hot tips fra hvem?

Så vidt jeg vet er alt bare spekulasjoner så langt.

Kansje det er bare spekulasjoner. Vi får se? Det hotte tipset kom fra en EBGames Butikk jeg var innom i dag. :)

Skrevet
Kansje det er bare spekulasjoner. Vi får se? Det hotte tipset kom fra en EBGames Butikk jeg var innom i dag.  :)

Som sagt: Butikker har ikke snøring. De sitter over hodet ikke på mer informasjon om dette enn det som kan leses på Blizzars sider (fortsatt en gang i desember). Dette gjelder alt som er av releasedatoer på alle spill. Butikkene er aldri de som får vite en dato først, og bør aldri bli stolt på. De lever av å selge spill, for dem er det en fordel å gi uttrykk for at noe snart kommer. Da gjetter (dessverre) mange på datoer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...