Gå til innhold

Bærbar compaq til 7000


Anbefalte innlegg

Hei har en kompis av meg som vil selge meg en compaq med

 

1,7ghz intel p4, 40gb harddisk (helt ny),cd brenner/dvd leser. 64 mb

 

skjermkort, 512 mb minne ,trådløst pcmcia kort, winxp og lader og bag til og ha den oppi.

 

ca. 7000 den er brukt i 1 år vil dette være et godt kjøp eller ville dere anbefallt noe annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at hvis du skal oppgradere en compaq så kommer du til å møte på problemer.... snakker av erfaring dog med starsjonere. compaq har også en uvane å ha utdateret komponenter i nye pcer, har en selv med agp 2x da 8 var rett rundt hjørnet. snakker om en pc til 18000. Du vil få bedre ytelse av en 1,7ghz "hjemmelaget" berbar enn en compaq berbar!

Endret av I hate Compaq
Lenke til kommentar

Har dere fåt med dere at denne compaq er berbar ikke vanlig hjemmepc??

 

Som eg sier så vil eg ha anbefalling om va folk synes om dette tilbudet.

 

Men vis dere har noe bedre og komme med så fyr løs.

 

Det skal maks. koste 7000 korner eg vil ikke bruke mer en det.

 

Eg kan godt bygge selv men da må alt være med.

 

:thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Eg vil ikke ha dell. Og eg vil ikke ha celeron prosessord og helst ikke amd heller. Alt det andre er samma det. Når eg tenker meg om så går det med 8000 kroner og så va forslag har dere til det?

Eg vil ha ferdigbygde!

 

Uten OS!

 

Dette skaffer eg gjennom jobben.

 

Så noen forslag?

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar

Eeeeh, tror ikke akkurat den dell maskinen tar rotta på Compaq-en:

2,4 celeron (yter ca det samme som PIII 1GHz) (1.7 P4m) tror ikke celeron er en bedre prosessor en en god gammel P4m, 256ram(går endel Mb bort til grafikk...(512ram), begge har 40Gb disk, compaq-en har trådløst lan, 64Mb grafikk (tror det er raedon 7500) det er bedre enn integrert grafikk, osv...osv....eneste fordelen jeg kan se med dell-maskinen er at harddisken kan være litt kjappere, så dersom jeg skulle velge, ville jeg heller ha gått for compaqen...evenentuellt sett på elkjøp, de kjører tibud på bærbar til 6995,- Den har amdxp-2600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...