Gå til innhold

Flere som spiller Hardware: Online Arena?

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spiller du Hardware: Online Arenas? Hvilket nick bruker du? Hadde vært gøy å se noen herifra!

Jeg spiller en del, bruker nicket "CommanderCow"

Jeg har uheldigvis ikke headset. :(

Endret av ehs5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk det også med central station. Finner da alltid en server jeg kan spille på med en del folk. Er ikke dødd ut skjønner du.

Prebo: Grisefett. :D

Endret av ehs5
Skrevet

Spelte det endelig litt idag.... ikke særlig dypt spell må jeg si... men enkel morro en gang iblandt.

Bare ett spørsmål; Er det noen andre her som bruker tårnet separat? På de fire gamesene jeg har spelt på så har jeg bare møtt 2-3 andre som bruker tårnet istedenfor å snu hele tænksen!

Det gir meg en massiv fordel.

Skrevet (endret)

Jeg bruker turreten separat. Stor fordel ja. Virker som at det ikk er mange som har oppdaget det i options menyen.... :hmm:

Tips: Kjør rundt i sirkler rundt motstanderen mens du har turreten i en 90 graders vinkel iforhold til bilen. Motstanderen har ikke en sjans hvis han også prøver å kjøre i sirkler rundt deg. :D (Så lenge han ikke bruker turreten separat han også)

Edit: Bruker du det samme nicket som her ZlummGlumm?

Endret av ehs5
Skrevet

mange som fikk det gratis ! :D Meg inkludert.. Kjøpte meg nettverksadapter 1 uke før ofesiell release.. Syns egentlig hele online systemet til sony suger hardt! men måtte jo så klart teste spillet!

Skrevet
Ka er Hardware: Online Arenas?, eit bilspill? :hmm:

Og ka er det spillet handlar om ka er det du skal gjere? :dontgetit:

kort fortalt: du kan kjøre tanks, buggys o.l. du finner våpner rundt omkring, rakketer, plasma rakketer osv. å målet er å smadre motstandern. :yes:

Enkelt og greit!

Skrevet
Ka er Hardware: Online Arenas?, eit bilspill? 

Og ka er det spillet handlar om ka er det du skal gjere?

Twisted Metal med Tanks... veldig digg å spelle når man bare vil smadre ting :D

dit: Bruker du det samme nicket som her ZlummGlumm?

ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...