Gå til innhold

x800 pro TOXIC eller x800 xt?


SkinnyT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X800XT yter nok best ja. Toxic kortet har selvsagt (eller burde i allefall ha) et godt klokkepotensiale grunnet den gode kjølingen, men jeg tviler på at det noengang vil ta igjen XT kortet i ytelse og i allefall ikke om du klokker det opp til XT PE hastighet.

 

Jeg har også inntrykk av at det ikke er så enkelt som man skulle tro å modde Toxic kortet til XT selv om det er et Pro VIVO kort men det er det sikkert noen andre som kan svare på.

 

:Edit kan legge til at hovedforskjellen mellom disse utenom kjølingen er at Toxic kortet har 12 aktive pipelines mens XT kortet har 16. XT kortene har 1,6ns minne mens Pro kortene og såvidt jeg vet også endel av Pro VIVO kortene har 2ns.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
sjansen for å klare å modde toxic kortet du har bestilt burde være stor(pga kjølinga)

har lest at over 95% av de som prøver å modde pro vivio kort til xt har klart det.

men ingen ting er sikkert!

Tror nok ikke det er 95% som kan kjøre stabilt, uten feil med et moddet kort, men det vet jeg ikke sikkert.

 

Jeg reagerte også på at det kunne være vanskelig å modde Toxic kortene. Man skulle jo tro at det var en ideell kandidat, men mitt intrykk er at det ikke var så enkelt med akkurat disse. Kanskje jeg tar feil.

Lenke til kommentar
hvorfor skulle det være noe vanskligere? bare lurer. har aldrig hørt noe om dette.

 

sa heller ikke at 95% gikk stabilt bare at det gikk å modde de!

 

er jo ikke sikker at det er helt riktig, men jeg har nå lest det da. ville ikke satsa en arm på at det er riktig får å si det sånn ;)

Ja.. dette er jeg ikke sikker på som sagt :) Kanskje noen som har gjort dette kan svare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...