Gå til innhold

Dårlig grafikk i NFSU2


Anbefalte innlegg

Nå har jeg satt på level2 neon på bilen min, og jeg synes det ser forferdelig stygt ut!

Er det meningen at det skal se slikt ut?

Det var jo mye bedre grafikk i NFSU synes jeg..

edit:

Catalyst 4.12 beta
Nyeste chipset-drivere
Alt på High/On, untatt AA og Light Trails Endret av razh0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at NFSU2 har en god del bugs, er vel bare å vente på et par patcher av EA og håpe de fikser det! ;)

 

Er det en warez versjon du har av spillet? Ser at du har Honda Civic (den finns ikke i den euroeisek utgaven av spillet såvidt jeg vet)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Det ser nå ganske så riktig ut spør du meg. Litt av poenget er vel at det skal lyse "litt omkring".. Se for eksempel: http://www.importscene.com.au/images/lextc_neon3.jpg

WA plates mate. Sweet :)

 

Har dog sett mye feter biler enn den der på veien her, med mer neon også. Har forsåvidt sett stygger biler med mer neon også, hva med en gammal rusten Commodore og blå neon? yummy... ;)

 

Så on-topic: med unntak av bakken på bilde nummer to (som muligens ser litt funky ut) ser alt helt riktig ut. :)

Lenke til kommentar

Hm... Ved nærmere testing, ser det ut som om det ikke er forskjell på veien ved 16x AF og Application Select. Tror det er takket være Catalyst 4.11. Når jeg hadde 4.10, var det en sinnsyk forskjell.

 

I stand corrected...

 

Her er ihvertfall screenshot med 16x AF. Garasjen er fryktelig uansett. Veien er ok.

 

nfsu2.jpg

Lenke til kommentar

Har svart på samme spørsmål i flere poster nå, men får vel gjøre det igjen.

 

Jeg har radeon 9800xt kort og opplevde også at grafikken så kornete og fæl ut. Heldigvis har man flere drivere og velge imellom.

 

Jeg henta ner omega drivere fra http://www.omegacorner.com og det gjorde grafikken mye finere hos meg.

Kan ikke garantere at det hjelper, men det er vel verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar

Jeg ble så skuffet over NFSU2 når jeg skulle starte, grafikken på parkeringsplassen såg nærmest ut som de hadde slengt ett heroes | map og kjørt over den med en dampveivals. :no:

 

Bilene ser da bra ut , men å basere ett spill helt på bilen blir vel helt feil. Det er jo EA games vi snakker om da, bare de på avdeling pacific som vet hva de gjør :yes:

 

Battle for middle earth :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...