Gå til innhold

new tabs in Firefox. tips?

wil

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå kasta ut Opera for godt inntil videre til foredel for Firefox.

jeg har nå fått Firefox slik jeg vil ha den, jeg har tabs og sånn, men når jeg åpner en ny side kommer ikke siden opp i tab linjen. det nye vinduet kommer på den menyen der alle de andre vindunene samler seg der start knappen er. jeg vil ha det slik at alle de nye vinduene eller sidene jeg åpner skal åpnes i tab menyen.

hvordan får jeg dette til?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp det jeg har prøvd på hele tia nå, men det vil seg liksom ikke. uannsett hva jeg gjør når jeg trykker på en ny link så kommer det et nytt vindu ned ved linja der startknappen er. jeg vil som sagt ha den i programmet på tab menyen.

Skrevet (endret)

Om jeg husker rett, hvis du høyreklikker og velger "åpne i ny tab" eller lignende så går det vel.

edit: hvorfor skiftet du forresten? (Er bare nysgjerrig)

Endret av akh
Skrevet

jess. alle de tingene der funker, men jeg må gjøre det på nytt igjen hver gang jeg starter programmet på nytt hvis du skjønner. det er veldig kjipt. det måtte jeg ikke når jeg brukte Opera.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått tilbake til opera ;)

Jeg har alltid irritert meg over hvor knotete tabs-løsningen er i Firefox sammenlignet med Opera. :love:

Skrevet

hadde ikke vært så dumt det nei. får se om jeg gidder det da. det er et par fordeler med Firefox som man ikke har i Opera skjønner du.

Skrevet

jeg vet jeg vet. ble litt opphengt i Firefox her også måtte jeg restarte denne treige pc`en så det ble bare tull. uannsett, en fordel med Firefox som ikke Opera har er at man kan gå inn på hva man vil. f. eks. på noen sider som det er bilder på skjer det ikke noe hvis man skal fortørre bildene. dette skjer ikke i Firefox. også er det noen linker på forskjellige sider som ikke funker i Opera. dvs. det skjer ingenting når man trykker på linkene. dette skjer aldri i Firefox.

Skrevet

Akkurat. Så det er noen sider du har problemer med. :)

Vel, vel. Ikke så mye å gjøre med det, og jeg regner med at du har prøvd forskjellige ID-varianter også?

Skrevet

nei, det har jeg faktisk ikke prøvd. kanskje jeg burde gjøre det å da. vet ikke om jeg gidder å stresse med det nå siden at jeg da må laste den ned å installere den på nytt.

Skrevet

nja, på en måte. tok en liten gjenoppretting av system med DI 2002 og da gadd jeg ikke å installere Opera. installerte istede Firefox. Like greit egent.lig nå som alt funker allikevel.

forresten så er jeg ikke så alt for glad i å avinstallere programmer heller. særlig ikke Opera for når man avinstallerer den så ligger det fortsatt mange filer fra Opera igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...