wil Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 jeg har nå kasta ut Opera for godt inntil videre til foredel for Firefox. jeg har nå fått Firefox slik jeg vil ha den, jeg har tabs og sånn, men når jeg åpner en ny side kommer ikke siden opp i tab linjen. det nye vinduet kommer på den menyen der alle de andre vindunene samler seg der start knappen er. jeg vil ha det slik at alle de nye vinduene eller sidene jeg åpner skal åpnes i tab menyen. hvordan får jeg dette til? noen som vet?
power Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Tools -> Options -> Advanced -> Sjekk under tabbed browsing Endret 26. november 2004 av power
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 nettopp det jeg har prøvd på hele tia nå, men det vil seg liksom ikke. uannsett hva jeg gjør når jeg trykker på en ny link så kommer det et nytt vindu ned ved linja der startknappen er. jeg vil som sagt ha den i programmet på tab menyen.
akh Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Om jeg husker rett, hvis du høyreklikker og velger "åpne i ny tab" eller lignende så går det vel. edit: hvorfor skiftet du forresten? (Er bare nysgjerrig) Endret 26. november 2004 av akh
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 jess. alle de tingene der funker, men jeg må gjøre det på nytt igjen hver gang jeg starter programmet på nytt hvis du skjønner. det er veldig kjipt. det måtte jeg ikke når jeg brukte Opera.
akh Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått tilbake til opera Jeg har alltid irritert meg over hvor knotete tabs-løsningen er i Firefox sammenlignet med Opera.
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 hadde ikke vært så dumt det nei. får se om jeg gidder det da. det er et par fordeler med Firefox som man ikke har i Opera skjønner du.
Legion Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 med tanke på alle trådene om extensions til ff i forumet, er det så vanskelig å finne tbp eller tbe? http://texturizer.net/firefox/extensions/#tbe
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 fikk det til nå. nå har jeg det slik jeg hadde det i Opera. da ble det ikke noe mer Opera på meg nei.
akh Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Du har ennå ikke svart på spørsmålet mitt. (se ovenfor)
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 jeg vet jeg vet. ble litt opphengt i Firefox her også måtte jeg restarte denne treige pc`en så det ble bare tull. uannsett, en fordel med Firefox som ikke Opera har er at man kan gå inn på hva man vil. f. eks. på noen sider som det er bilder på skjer det ikke noe hvis man skal fortørre bildene. dette skjer ikke i Firefox. også er det noen linker på forskjellige sider som ikke funker i Opera. dvs. det skjer ingenting når man trykker på linkene. dette skjer aldri i Firefox.
akh Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Akkurat. Så det er noen sider du har problemer med. Vel, vel. Ikke så mye å gjøre med det, og jeg regner med at du har prøvd forskjellige ID-varianter også?
wil Skrevet 26. november 2004 Forfatter Skrevet 26. november 2004 nei, det har jeg faktisk ikke prøvd. kanskje jeg burde gjøre det å da. vet ikke om jeg gidder å stresse med det nå siden at jeg da må laste den ned å installere den på nytt.
wil Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 nja, på en måte. tok en liten gjenoppretting av system med DI 2002 og da gadd jeg ikke å installere Opera. installerte istede Firefox. Like greit egent.lig nå som alt funker allikevel. forresten så er jeg ikke så alt for glad i å avinstallere programmer heller. særlig ikke Opera for når man avinstallerer den så ligger det fortsatt mange filer fra Opera igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå