Gå til innhold

Kjope moddet xbox med xecutor3!


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I Ar tenkte jeg at jeg skulle kjope en moddet x-box fra digistore.no

Chipen jeg tenkte pA var xecutor3, siden den skal vaere den beste og dyreste :p

 

Det jeg lurer paa er om digistore er den beste og billigste plassen og kjope fra?

 

Og hvordan du faar over spill/filmer/musikk osv uten aa brenne det?

Har hort om ftp osv, men har ikke helt skjont, sA vis noen kunne forklart det hadde det vaert fint :love:

 

NA legger jeg meg (tysk i morgen pA skolen, huff huff) og hAper pA bra svar fra dere eksperter der ute :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

I Ar tenkte jeg at jeg skulle kjope en moddet x-box fra digistore.no

Chipen jeg tenkte pA var xecutor3, siden den skal vaere den beste og dyreste :p

 

Det jeg lurer paa er om digistore er den beste og billigste plassen og kjope fra?

 

Og hvordan du faar over spill/filmer/musikk osv uten aa brenne det?

Har hort om ftp osv, men har ikke helt skjont, sA vis noen kunne forklart det hadde det vaert fint :love:

 

NA legger jeg meg (tysk i morgen pA skolen, huff huff) og hAper pA bra svar fra dere eksperter der ute :cool:

Hva er prisen på den?

Lenke til kommentar

For å overføre går du inn i nettverksinnstillingene på Xbox'en din slik at det "matcher" PC'ens instillinger. Last ned Qwix her:

 

http://www.teamavalaunch.com/qwix/

 

Du installerer Qwix på PC'en din og bruker det programmet for å overføre spill/filmer/musikk til Xbox'en. Du kan også bruke programmet til å laste filer ned fra Xbox'en til PC'en.

 

Hvis du søker litt rundt på forumet og på Google skal du finne guides til hvordan du setter det opp. Det er ikke så vanskelig :)

 

Jeg har nettopp fått montert en Xecuter 3 i min Xbox v. 1.6 med en 250 GB harddisk. Montering av chip'en, harddisken og klargjøringen av harddisken (m/software) kostet meg 800,-. (Harddisken og Xbox'en hadde jeg med selv).

Lenke til kommentar

Det var inkludert chip'en :) Fikk tipset om fyren av ei venninne som hadde chip'et sin Xbox der. De holder til i Oslo. Hvis du går inn på denne siden:

 

http://www.xunlock.com/xbox/

 

...kan du få mer info. Der fikk jeg oppgitt nummeret til Richard, som han heter. Har ikke så lyst til å "slenge" det ut her.

 

Prisene på siden stemmer ikke med det jeg ga, så jeg tror det kommer an på hvem som gjør jobben...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...